محصولات برتر

5 نمونه‌ی بهترین حشره کش برقی

حشرات مضر به‌ویژه در فصل‌ها و شرایط آب‌وهوایی گرم، نه‌تنها باعث سلب آسایش‌اند، بلکه تماس بعضی از آن‌ها با پوست و مواد غذایی‌ای که می‌خوریم و البته نیش‌شان می‌توانند سلامتی‌مان را هم تهدید کنند. روش‌های مختلفی برای مقابله با این حشرات وجود دارند و در بین آن‌ها استفاده از دستگاه حشره کش برقی خانگی است. این روش اگرچه نسبت به روش‌های جدیدتر، مثل استفاده از دستگاه دورکننده‌ی حشرات، همچنان بعضی مضرات روش‌های قدیمی مثل استفاده از اسپری حشره‌کش را دارد، به‌علت کاهش قابل‌ملاحظه‌ی این مضرات و البته هزینه‌ی پایین‌تر و کارایی بالاتر نسبت به روش‌هایی قدیمی، به‌عنوان یکی از کارآمدترین روش‌های مقابله با حشرات مضر شناخته می‌شود. استقبال زیاد از پشه کش برقی باعث شده انواع مختلفی از این دستگاه طراحی و به بازار عرضه شوند و ما در ادامه به معرفی 5 نمونه‌ی بهترین حشره کش برقی خواهیم پرداخت، اما قبل از آن نگاهی به طرز کار حشره کش برقی و مزیت‌های استفاده از آن می‌اندازیم.

طرز‌ کار پشه کش برقی و مزیت‌های این دستگاه

حشره‌کش‌های برقی اگرچه همه برای کار وابسته به جریان برق هستند، نحوه‌ی اثرگذاری‌شان روی حشرات و نابودکردن این موجودات متفاوت است.

بعضی از حشره‌کش‌های برقی شامل قسمتی هستند که با اتصال به برق باعث فعال‌شدن قرص سمی‌ای می‌شود که باید در آن قرار داده شود. درحقیقت در این دستگاه‌ها حشرات بر اثر تماس با این قرص سمی است که نابود می‌شوند. گاهی در همین نوع دستگاه‌ها لامپ‌هایی برای جذب حشرات و به‌دام‌اندختن‌شان هم قرار داده می‌شود و بعضی نمونه‌ها شامل یک سینی برای جمع‌آوری جسد حشرات هم هستند.

نمونه‌ی دیگر حشره کش برقی خانگی بعد از جذب حشرات توسط لامپ‌های مخصوص، آن‌ها را از طریق جریان برقی که در شیارهای فلزی دستگاه جریان دارد نابود می‌کند. این حشره‌کش‌ها معمولاً نسبت به مدل قبل گران‌تر و کارآمدتر هستند. در مدل جدیدتر به‌جای استفاده از جریان برق برای نابودکردن حشرات، از تله‌ی چسبی برای ازبین‌بردن‌شان استفاده می‌شود. مزیت این روش نسبت به روش قبل این است که درصورت تماس حشرات با سیم‌های فلزی دارای جریان برق، لاشه‌ی آن‌ها به اطراف پخش می‌شود و این ممکن است باعث تهدید سلامتی در محیط‌های حساسی مثل رستوران‌ها شود، اما تله‌های چسبی این مشکل را ایجاد نمی‌کنند.

5 نمونه‌ی بهترین دزدگیر اماکن

5 نمونه بهترین حشره کش برقی

5- حشره کش برقی تارومار مدل 001

حشره کش برقی تارومار مدل 001 به همراه قرص

حشره کش برقی خانگی تار و مار مدل 001 که همراه با 10 عدد قرص ارسال می‌شود، از آن دسته حشره‌کش‌های برقی‌ست که از طریق سم حشرات را  نابود می‌کنند. حُسن این دستگاه این است که بو و مواد سمی‌ای که بعد از روشن‌کردن آن در فضا منتشر می‌شود آن‌قدر نیست که توسط انسان احساس شود و آزاردهنده یا خطرناک باشد.

برای استفاده از دستگاه تنها کافی است قرص مخصوص را داخل آن قرار دهید و حشره‌کش را به پریز برق متصل کنید. درنتیجه امکان استفاده از این حشره کش برقی خانگی در هر محیطی که دارای پریز برق باشد وجود دارد. درصورت تمام‌شدن قرص‌ها می‌توانید قرص‌های مخصوص را به‌صورت جداگانه هم تهیه کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/92ba617c-1ae0-40c9-b3ac-eb8e75233c83″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی حشره‌کش برقی تارومار 001 در دیجی‌کالا[/button]

4- حشره کش برقی مدل زیپ لایت

حشره کش برقی مدل زپ لایت

پشه کش برقی خانگی زیپ لایت نمونه‌ای از بهترین حشره کش برقی هم برای استفاده در محیط‌های بسته و هم برای استفاده در فضاهای باز است. برای استفاده از این دستگاه تنها باید آن را به پریز برق وصل کنید و نیازی به استفاده از قرص یا هیچ ماده‌ی شیمیایی دیگری نیست.

این حشره‌کش مجهز به یک لامپ ۶۰ وات آبی‌رنگ است که هم برای جذب حشرات و هم برای تأمین روشنایی محیط کاربرد دارد. بعد از اتصال دستگاه به برق و روشن‌کردن دستگاه از طریق کلید مخصوص خاموش و روشن، لامپ و قسمت مخصوص نابودکردن حشرات دستگاه فعال و پشه‌ها و مگس‌هایی که وارد محفظه‌ی لامپ شوند نابود می‌شوند.

با بهترین مدل های دانگل وای فای در بازار ایران آشنا شوید

عدم نیاز به مواد شیمیایی، مضرات این دستگاه را برای سلامتی انسان و محیط زیست کمتر کرده و اندازه‌ی نسبتاً بزرگ آن امکان نابودکردن تعداد زیاد حشرات در محیط‌های مستعد رشد این موجودات مثل گلخانه‌ها یا رستوران‌ها را فراهم آورده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/732b4bcb-1f9e-4f35-b8e4-2fbae51cdbe9″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی حشره کش برقی زیپ لایت در دیجی‌کالا[/button]

3- حشره کش برقی پاورولوجی کد PMQPWH

بهترین حشره کش برقی

حشره‌کش برقی پاورولوژی نمونه‌ی دیگر بهترین حشره کش برقی خانگی است. در این پشه کش از هیچ ماده‌ی سمی‌ یا شیمیایی برای نابودکردن حشرات استفاده نمی‌شود و دستگاه از طریق جذب حشرات به‌وسیله‌ی نور لامپ‌های LED و مکش آن‌ها به‌کمک جریان قوی هوا باعث نابودی حشرات می‌شود.

این دستگاه مجهز به یک فن قدرتمند با قابلیت چرخش 2000 دور در دقیقه است که با ایجاد مکش حشرات را وارد مخزن و آن‌ها را نابود می‌کند. مخزن دستگاه به‌راحتی باز می‌شود تا لاشه‌ی حشرات جمع‌شده در آن را تخلیه کنید. فن دستگاه اگرچه بسیار قدرتمند است، صدای بسیار کمی دارد و نویز تولیدشده بر اثر فعالیت حشره کش برای افراد نزدیک به آن آزاردهنده نیست.

 برای کار با این دستگاه تنها کافی‌ست کلید روی آن را فشار دهید. منبع تغذیه‌ی این حشره کش برقی خانگی یک باتری قابل‌شارژ داخلی است که با هر بار شارژ تا 6 ساعت شارژدهی دارد.

وزن و ابعاد کم حشره‌کش و داشتن باتری داخلی امکان استفاده از دستگاه را در سفر فراهم می‌کند و این یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است. همچنین عدم تولید پرتوهای مضر و عدم نیاز به سموم شیمیایی، ایمنی این حشره کش را برای انسان بیشتر و مضرات آن را برای محیط زیست کمتر کرده‌اند.

بهترین تشک برقی کدام است؟ بررسی مزایا و معایب + معرفی 5 مدل برتر

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/d840d3a3-aec1-4ca1-a108-37076b4b7a01″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی حشره‌کش برقی پاورولوجی PMQPWH[/button]

2- حشره کش برقی باسئوس مدل Pavilion Courtyard

بهترین حشره کش برقی

حشره کش برقی باسئوس مدل Pavilion Courtyard نمونه‌ای از بهترین حشره کش برقی برای استفاده در فضاهای باز است. این دستگاه به‌صورتی‌ طراحی شده که‌ عوامل محیطی مثل بارش باران یا تابش آفتاب باعث آسیب‌دیدن آن یا ایجاد اختلال در عملکردش در نابودکردن حشرات نشوند. درنتیجه می‌توان از این پشه کش برقی در تمامی شرایط آب‌هوایی و در محیط‌های بازی مثل حیاط، تراس یا حتی در طبیعت استفاده کرد.

دستگاه با اتصال به جریان برق از طریق دوشاخه کار می‌کند و لامپ آن باعث جذب حشرات می‌شود. حشره‌کش همچنین مجهز به یک گیره برای آویزان‌کردن و یک سینی جداشونده برای جمع‌آوری لاشه‌ی حشرات است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/1a56f56d-60a6-4060-9dac-dd486b988d67″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی حشره‌کش برقی باسئوس Pavilion Courtyard در دیجی‌کالا[/button]

1- حشره کش برقی دلتا مدل SS260

بهترین حشره کش برقی

طرز کار حشره کش برقی دلتا مدل SS260 به‌شکلی‌ست که حشرات را از طریق لامپ UV به خود جذب می‌کند و آن‌ها را در دام تله‌های چسبی می‌اندازد که با ممانعت از حرکت‌شان در نهایت باعث نابودی‌شان می‌شود. مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه‌هایی که با قرص کار می‌کنند این است که برای انسان و محیط زیست خطر کمتری دارند و مزیت‌شان نسبت به دستگاه‌هایی که حشرات را با جریان برق نابود می‌کنند این است که مانع از پراکنده‌شدن لاشه‌ی حشرات بعد از تماس با فلزات دارای جریان برق می‌شود.

این پشه کش برقی برای استفاده در فضاهایی با متراژ 60 تا 70 مترمربع مناسب است و با توجه به استانداردهای حال‌حاضر اروپا استفاده از آن در اماکنی مثل رستوران‌ها به سایر انواع پشه کش برقی ارجحیت دارد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/4ca7f6e7-b034-4bb0-950f-873452552d9a” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]حشره کش برقی دلتا مدل SS260[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا