محصولات برتر

بهترین لامپ هوشمند ارزان | 5 گزینه‌ی فوق‌العاده

در دنیای هوشمند امروز ما، بسیاری از وسایلی که روزگاری صرفِ وجودشان اوج تکنولوژی محسوب می‌شد، هوشمند شده‌اند و آن حالت کلاسیک پیشین را ندارند. دهه‌ها پیشT زمانی‌که لامپ به‌تازگی وارد دنیای انسان‌ها شده‌بود، اوج تکنولوژی محسوب می‌شد و انسان‌ها از این‌که برای روشن‌کردن محیط اطراف‌شان نباید مشعل روشن کنند خوشحال بودند، امروز اما لامپ‌های هوشمند وارد بازار شده‌اند که برای کنترل‌شان نیازی به کلید چراغ نیست، بلکه با تبلت، گوشی یا ریموت‌کنترل می‌توان کنترل‌شان کرد. لامپ‌های هوشمند افزون بر آن‌که برخی‌شان از طریق شبکه قابل‌کنترل هستند، انرژی کمی هم مصرف می‌کنند و به این ترتیب با داشتن این لامپ‌ها هم می‌توان از قابلیت‌های هوشمندشان استفاده کرد و هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد و به مرور زمان هزینه‌ای که برای خریدشان انجام شده را جبران کرد. اگر علاقه‌مند به خرید لامپ هوشمند هستید، ادامه‌ی این نوشتار را دنبال کنید. سری به چند نمونه بهترین لامپ هوشمند ارزان قیمت را مرور خواهیم کرد.

بهترین لامپ هوشمند ارزان قیمت

5- لامپ هوشمند 0.35 وات میجیا مدل 02YL-A

لامپ هوشمند 0.35 وات میجیا مدل 02YL-A

این لامپ هوشمند به بدن انسان حساس است و درصورتی‌که سنسورهایش بدن انسان را در محیط تشخیص ندهند، لامپ به‌صورت خودکار خاموش می‌شود، اما خبر خوب این است که با نصب اپلیکیشن اختصاصی آن می‌توانdn تنظیمات آن را به دلخواه تغییر دهید. همچنین خوشبتختانه میزان روشنایی و البته مدت‌زمان روشنایی با اپلیکیشن قابل‌تنظیم هستند.

این لامپ فقط نور سفید منتشر می‌کند و البته قیمتی بسیار مناسب دارد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/1f7c3350-14b0-4199-be51-cc1b1aedce13″ icon=”fas fa-shop” target=”true” nofollow=”false”]مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا[/button]

4- لامپ ال ای دی هوشمند 8 وات شیائومی مدل XMBGDP01YLK

لامپ ال ای دی هوشمند 8 وات شیائومی مدل XMBGDP01YLK

شیائومی از آن برندهاست که در هر زمینه‌ای که فعالیت کرده‌اند، ثابت کرده‌اند که علاوه بر سود برند به رضایت کاربران هم اهمیتی بسیار می‌دهند. در زمینه‌ی لامپ هوشمند نیز برند شیائومی عالی عمل کرده و محصولاتی رده‌بالا و البته با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده‌است.

بهترین دوچرخه ثابت در بازار ایران: معرفی 5 مدل برتر

لامپ ال ای دی هوشمند 8 وات شیائومی مدل XMBGDP01YLK یکی از همین محصولات رده‌بالا با قیمت مناسب است.

با نصب اپلیکیشن اختصاصی شیائومی، می‌توانید مدت‌زمان روشنایی لامپ و همچنین میزان روشنایی آن را کاملاً شخصی‌سازی کنید. همچنین این فرصت را دارید که از طریق دستیار صوتی، دستورات‌تان را به لامپ ارسال کنید.

در نظر داشته باشید که این لامپ صرفاً نور آفتابی یا زرد تولید می‌کند و امکان تغییر رنگ نور آن نیست.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/621657c6-f615-4e3d-9b3f-0c72e8149259″ icon=”fas fa-shop” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا[/button]

3- لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث کد MUSIC BULB

راهنمای خرید لامپ هوشمند ارزان

اما سومین مورد از فهرست‌مان پیرامون بهترین لامپ هوشمند ارزان لامپی بسیار جذاب ولی با قیمتی بسیار اندک است. این لامپ هوشمند از اسپیکر برخوردار است. می‌توانید آن را به سرپیچ وصل کنید و از طریق ریموت‌کنترل کاملاً آن را در تسلط داشته باشید. هم رنگ نور لامپ را با ریموت‌کنترل می‌توانید تغییر دهید و هم خاموش‌وروشن‌بودن آن را!

مهم‌تر این‌که لامپ دارای اسپیکر است و می‌توانید گوشی یا هر وسیله‌ی دیگری را به لامپ متصل کرده و با آن موسیقی گوش کنید.

جالب‌تر این‌که این لامپ هوشمند فقط از نور رنگی پشتیبانی نمی‌کند، بلکه 4 افکت پخش نور یا در واقع رقص نور هم دارد و به این ترتیب با قیمتی کم می‌توانید به محصولی چندکاره دسترسی داشته‌باشید. به‌واسطه‌ی ریموت‌کنترل می‌توانید بین رقص‌نورها سوییچ کرده و بهترین رقص نور را با توجه به شرایطی که در آن هستید انتخاب کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/8a398bc0-ba66-45ba-ab04-41b94e73f04e” icon=”fas fa-shop” target=”true” nofollow=”false”]مشاهده‌ی این محصول در دیجی‌کالا[/button]

2- لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی مدل Crystal Light

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی مدل Crystal Light

این محصول همچون محصول پیشین هم لامپ است و هم اسپیکر، اما چون نور بیشتری دارد و همچنین کیفیت اسپیکر آن بیشتر است، مقداری قیمت بالاتری هم دارد.

5 نمونه‌ی بهترین دزدگیر اماکن

طراحی جذاب آن کاملاً با قیمتی که دارد سازگار است. این لامپ همچنین از چند رنگ نور، چند مدل رقص نور و همچنین نور سفید پشتیبانی می‌کند. برای تعویض رنگ نور، خاموش و روشن کردن نور و البته تعویض افکت رقص نور می‌توانید از ریموت‌کنترل استفاده کنید. برای جلو و عقب زدن موسیقی و همچنین Play  و  Pause کردن هم فرصت استفاده از ریموت کنترل را دارید.

در مجموع اگر به‌دنبال خرید لامپ هوشمند ارزان قیمت هستید، بی‌شک این محصول از بهترین گزینه‌هایی‌ست که پیش‌رو دارید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/351de42f-cada-472e-8116-3d9c31e5d04e” icon=”fas fa-shop” target=”true” nofollow=”false”]مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا[/button]

1- لامپ هوشمند 10وات شیائومی مدل MJDP02YL

بهترین لامپ هوشمند ارزان

اما بهترین لامپ هوشمند ارزان در فهرست ما محصولی از برند شیائومی‌ست. این لامپ هوشند دارای توان 10 وات است و با نصب اپلیکیشن اختصاصی شیائومی، می‌توانید به‌طور کامل روی عملکرد آن کنترل داشته‌باشید.

نکته‌ی مثبت در مورد این محصول برند شیائومی این است که از طریق وای‌فای تحت شبکه می‌توان آن را از هر جایی روشن و خاموش کرد. همچنین می‌توان برای آن تایمر تنظیم کرد تا دقیق سر زمانی که برای آن تعیین کرده‌اید خاموش یا روشن شود.

نکته‌ی جالب دیگر این‌که امکان سِت کردن رقص نور آن با موزیک وجود دارد و بنابراین اگر به‌دنبال لامپی هستید که کاملاً با بیتِ موسیقی سِت باشد، این لامپ درست برای شما طراحی شده‌است

در ضمن با Siri و دستیار صوتی گوگل می‌توان به آن فرمان داد. در مجموع این لامپ هوشمند برند شیائومی، باوجودی‌که قیمت چندان بالایی ندارد، توانایی جلب رضایت‌تان را داراست.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/1b082708-7e6e-4634-91fb-a80604d3578b” icon=”fas fa-shop” target=”true” nofollow=”false”]مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا[/button]

بدون حتی یک دقیقه قطعی تلویزیون ببینید | معرفی پنج آنتن برتر بازار
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا