محصولات برتر

5 نمونه‌ی بهترین میز تلویزیون دیواری

فضای محدود آپارتمان‌های امروزی باعث ایجاد تغییرات بسیاری در لوازم خانگی شده‌است و طراحان این وسایل بیش‌ازپیش به‌دنبال این هستند که تولیدات‌شان تا جای امکان فضای کمتری را اشغال کنند و درعین‌حال کارآمدتر و تاجای‌امکان چندمنظوره باشند. میز تلویزیون و البته خود تلویزیون از جمله اشیایی هستند که فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کنند و راه‌کار رایج برای این مشکل نصب تلویزیون روی دیوار و استفاده از میز تلویزیون دیواری است. این راه‌حل هم جلوه‌ای مدرن و شکیل به فضا می‌دهد و هم جا را برای قراردادن سایر لوازم خانگی ضروری باز می‌کند. در این نوشتار به معرفی 5 نمونه‌ی بهترین میز تلویزیون دیواری خواهیم پرداخت، اما قبل از آن به نکاتی اشاره می‌کنیم که می‌توانند در انتخاب بهترین میز تلویزیون دیواری به شما کمک کنند.

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

با درنظرداشتن نکات زیر می‌توانید بهترین میز تلویزیون دیواری ام دی اف را با توجه به بودجه و در کل شرایط‌تان انتخاب کنید:

1- یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب میز تلویزیون دیواری اندازه‌ی آن است. اگرچه تلویزیون روی میز تلویزیون دیواری قرار نمی‌گیرد، بهتر است از آن کوچک‌تر نباشد.

2- هنگام خرید میز تلویزیون دیواری به فضایی که برای قراردادن سایر تجهیزات مرتبط با تلویزیون – مثل گیرنده‌ی دیجیتال یا مودم – نیاز دارید توجه کنید و مطمئن شوید فضای کافی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

3- پیش از خرید میز تلویزیون دیواری مطمئن شوید دیواری که قصد دارید میز تلویزیون را روی آن نصب کنید، تحمل وزن آن را دارد و اگر از استحکام دیوار اطمینان ندارید، تا جای امکان از میزهای نازک‌، کوچک‌ و درمجموع سبک استفاده کنید.

4- میزهای تلویزیون دیواری معمولاً از ام دی اف ساخته می‌شوند، اما بعضی از نمونه‌های این میزها روکشی برای افزایش دوام و جلوگیری از ایجاد خط‌وخش و برجاماندن اثر انگشت دارند.

5 نمونه‌ی بهترین میز تلویزیون دیواری

5- میز تلویزیون دیواری مدل wal1

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

طراحی مینیمال میز تلویزیون دیواری مدرن wal1 امکان ست‌کردنش را با دکوراسیون اکثر فضاها، مثل منازل، دفاتر، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به شما می‌دهد. این میز به‌شکلی طراحی شده که ضمن اشغال فضایی کم، بتواند همه‌ی تجهیزات ضروری برای استفاده از تلویزیون را در خود جای دهد و گذشته‌ازاین با استفاده از آن حتی فضای کافی برای قراردادن دکوری‌ها و سایر اشیاء مثل کتاب را هم خواهید داشت.

5 نمونه‌ی بهترین کیبورد مکانیکی + راهنمای خرید

درنظرگرفتن سوراخ‌های کافی برای عبوردادن کابل‌ها هم امکان برقراری اتصالات لازم بین انواع دستگاه‌ها مثل گیرنده‌های دیجیتال را به شما می‌دهد و هم زیبایی ظاهری و نظم این قسمت از فضا را حفظ می‌کند.

میز تلویزیون ام دی اف wal1 از طریق 4 سوراخ که پشت آن قرار داده شده‌اند و به‌وسیله‌ی پیچ و رول‌پلاک به دیوار متصل می‌شود و خوشبختانه تولیدکننده‌ی میز تمامی قطعات موردنیاز برای اتصال میز تلویزیون به دیوار را هم همراه میز برای‌تان ارسال می‌کند. طول این میز تلویزیون 160 سانتی‌متر، ارتفاع آن 20 سانتی‌متر و عرضش 30 سانتی‌متر و جنس آن MDF با روکش PVC برای لبه‌هاست.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/780d2be2-b4a6-44e0-af0a-475889b2facf” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی میز تلویزیون wal1 در دیجی‌کالا[/button]

4- میز تلویزیون دیواری مدل bit 150

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری مدرن bit 150 نمونه‌ا‌ی از بهترین میز تلویزیون دیواری ارزان و البته باکیفیت است. این میز تلویزیون با طراحی ساده و مینیمال و ترکیب دو رنگ خنثی برای تقریباً همه‌ی دکورهای امروزی مناسب است و مزیت قابل‌توجه آن این است که فضای زیادی برای قراردادن تجهیزات صوتی و تصویری و اشیای دکوری دارد.

این میز تماماً از ام دی اف ساخته شده و دوام بالا و وزن کمی دارد و فروشنده همراه با میز، لوازم موردنیاز برای نصب آن را هم برای‌تان ارسال می‌کند. طول این میز تلویزیون 150 سانتی‌متر، ارتفاع آن 20 سانتی‌متر و عرضش 25 سانتی‌متر است و برای قسمت کف و دیواره‌های میز از ام دی اف 16 میلی‌متر و برای قسمت بالای آن از ام دی اف 32 میلی‌متر استفاده شده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/61c8016f-6434-467e-89e5-a3b946c7538b” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی میز تلویزیون bit 150 در دیجی‌کالا[/button]

بهترین دستگاه پولیش خودرو + معرفی 5 مدل برتر بازار

3- میز تلویزیون دیواری راهپود مدل نیلوفر A113 همراه با 2 طبقه دیواری

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری ام دی اف راهپود مدل نیلوفر A113 طراحی کاملاً مدرن و زیبایی دارد و این فرم شکیل در کنار رنگ سفید میز می‌تواند فضای منزل‌تان را کاملاً تغییر دهد و جلوه‌ای شیک و امروزی به آن ببخشد. این میز تلویزیون همراه با 2 شلف دیواری که از نظر طرح و رنگ با میز ست هستند برای‌تان ارسال می‌شود و شما می‌توانید از این طبقه‌ها هم برای قراردادن وسایل تزئینی یا کتاب استفاده کنید و هم درصورت نیاز بعضی از وسایل مرتبط با تلویزیون را روی آن‌ها قرار دهید.

حسن بزرگ میز تلویزیون دیواری ساده راهپود مدل نیلوفر این است که در ساخت آن از ام دی اف های‌گلاس 10 میلی‌متری استفاده شده و درنتیجه می‌توانید بدون نگرانی از بابت توانایی دیوار در تحمل وزن میز، آن را روی تقریباً هر دیواری نصب کنید. مزیت دیگر شلف‌های میز این است که می‌توانید سوراخ‌هایی روی آن‌ها ایجاد و با نصب لامپ‌های هالوژن نورپردازی زیبایی را در فضای اتاق‌تان ایجاد کنید. طول این میز تلویزیون 113 سانتی‌متر، عرض آن 27 سانتی‌متر و ارتفاعش 14 سانتی‌متر است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/47cb8a67-4a18-4ec6-9d4d-7f5b5be90878″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی میز تلویزیون راهپود نیلوفر در دیجی‌کالا[/button]

2- میز تلویزیون دیواری مدل CM5820

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری مدل CM5820 نمونه‌ی دیگری از بهترین میز تلویزیون دیواری مدرن است. این میز تلویزیون از MDF با دانسیته‌ی بالا ساخته و در لبه‌های آن از روکش PVC استفاده شده است و برای تلویزیون‌های 52 اینچ و کوچک‌تر مناسب است. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این میز تلویزیون وجود دو کشو با ریل‌های سه‌زمانه‌ی چکمه‌ای است که فضای کافی برای قراردادن اشیای مختلفی که نمی‌خواهید درمعرض‌دید باشند را به شما می‌دهند. شما می‌توانید تجهیزاتی مثل گیرنده یا مودم را روی میز تلویزیون قرار دهید و البته مساحت زیاد این قسمت از میز امکان گذاشتن چند دکوری نسبتاً کوچک را هم به شما می‌دهد.

5 نمونه‌ی بهترین دزدگیر اماکن

حُسن مهم دیگر این میز تلویزیون دیواری مدرن این است که ‌در رنگ‌های متنوعی ساخته شده و درنتیجه می‌توانید بهترین رنگ را متناسب با دکوراسیون فضای موردنظرتان انتخاب کنید و سفارش دهید. طول این میز 120 سانتی‌متر، عرض آن 25 سانتی‌متر و ارتفاعش 21 سانتی‌متر است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/408c5622-519e-4757-9e5e-507ea3691b69″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی میز تلویزیون مدل CM5820 در دیجی‌کالا[/button]

1- میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان به همراه طبقه دیواری

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون مدل آفتابگردان از برند راهپود نمونه‌ای از بهترین میز تلویزیون دیواری ام دی اف است. این میز به‌شکلی طراحی شده که بتوانید درصورت نیاز تلویزیون‌تان را به‌جای نصب روی دیوار، روی آن قرار دهید و از این نظر کارایی بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد. دقت داشته باشید که در این حالت تلویزیون شما باید 60 اینچ یا کمتر باشد.

یکی از مزیت‌های قابل‌توجه این میز تلویزیون امکان تغییر اندازه‌ی طول میز است، چرا که میز به‌صورت سه‌تکه ساخته شده تا هر خریدار بتواند آن را متناسب با نیازهای خود طراحی کند و بچیند. کشوی میز فضای مناسبی برای وسایلی‌ست که می‌خواهید دیده نشوند، اما در نزدیکی تلویزیون باشند. به‌همراه قسمت سه‌تکه‌ی میز، دو شلف هم برای‌تان ارسال می‌شود که می‌توانید از آن برای قراردادن اشیای دکوری، کتاب یا هر وسیله‌ی نسبتاً کوچک دیگری استفاده کنید.

جنس این میز از MDF بسیار مرغوب است و برای قسمتی که امکان قراردادن تلویزیون روی آن وجود دارد، از روکش ایمیچ کره‌ای و برای سایر قسمت‌ها از روکش هایگلاس استفاده شده است. طول این میز تلویزیون دیواری بین 170 تا 230 سانتی‌متر متغیر است. عرض میز 45 سانتی‌متر و ارتفاعش 46 سانتی‌متر است و میز تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/c6fae902-cd38-45dd-95f3-82d482dc2dbc” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان از دیجی‌کالا[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا