محصولات برتر

5 نمونه‌ی بهترین چرخ گوشت + راهنمای خرید

چرخ گوشت تا چند دهه قبل دستگاهی نبود که در هر خانه‌ای پیدا شود، اما در چند دهه‌ی اخیر کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که چرخ گوشت در آن نباشد. برندهای مختلفِ تولیدکننده‌ی چرخ گوشت در سال‌های اخیر چرخ‌گوشت‌هایی متفاوت نسبت به گذشته به بازار عرضه کرده‌اند، چرخ‌گوشت‌هایی که امکاناتی بیشتر از قبل دارند و البته قدرت موتورشان بسیار بیشتر از سال‌های قبل است. اگر قصد خرید چرخ گوشت خانگی دارید، این نوشتار از مجله‌ی تاپ‌فایوبست را دنبال کنید. ابتدا با هم مروری خواهیم داشت بر چند نکته‌ی کاربردی برای انتخاب بهترین چرخ گوشت و پس از آن 5 تا از بهترین چرخ‌گوشت‌های موجود در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

چند نکته برای انتخاب بهترین چرخ گوشت

  • چرخ‌گوشت‌ها در دو مدل دستی و برقی تولید می‌شوند، اما کمتر کسی به چرخ‌گوشت‌های دستی تمایل نشان می‌دهد.
  • چرخ‌گوشت‌های برقی دارای موتورهای مختلف هستند. بی‌شک هر چه موتور چرخ گوشت قدرتمند‌تر باشد، چرخ‎گوشت قدرت بیشتری در چرخ‌کردن گوشت دارد. سعی کنید به‌دنبال چرخ‌گوشتی باشید که توانی بالاتر از 1000 وات دارد.
  • اندازه و وزن چرخ‌گوشت هم مهم است. به هر حال شما قرار است چرخ‌گوشت را در جایی در آشپزخانه نگهداری کنید. بی‌شک هر چه وزن دستگاه زیادتر باشد و البته اندازه‌ای بزرگ‌تر داشته باشد، کار شما برای نگهداری از آن – چه در فضای بالای کابینت و چه در هر مکان دیگر – دشوار است. بد نیست به‌دنبال چرخ‌گوشت‌هایی باشید که اندازه‌ای کوچک یا متوسط و وزنی سبک تا متوسط دارند.
  • چرخ‌گوشتی ارزش خرید دارد که جنس تیغه‌اش از استیل ضدزنگ باشد، درغیراین‌صورت باید منتظر کُندی تیغه در کوتاه‌مدت باشید.
معرفی 5 نمونه‌ی بهترین سرم صورت

بهترین چرخ گوشت

  • چون قرار است چرخ‌گوشت را در محیط آشپزخانه نگهداری کنید، شاید بد نباشد که به ظاهر چرخ‌گوشت هم اهمیت دهید. خوشبختانه برندهای برتر جهان معمولاً چرخ‌گوشت‌هایی زیبا به بازار عرضه می‌کنند.
  • نکته‌ی دیگری که می‌تواند مهم باشد ظرفیت چرخ گوشت است. ظرفیت چرخ گوشت به میزان خروجی گوشت از دستگاه در دقیقه اشاره دارد. طبیعتاً هر چه چرخ گوشت ظرفیت بالاتری داشته باشد بهتر است. معمولاً ظرفیت 1500 به بالا را ظرفیتی مناسب می‌دانند.
  • جنس بدنه‌ی چرخ گوشت هم روی قیمت چرخ گوشت تأثیرگذار است. برخی چرخ گوشت‌ها بدنه‌ای پلاستیکی دارند، اما پلاستیک‌شان با کیفیت است. درعین‌حال برخی دیگر بدنه‌ای آلومینیومی دارند که بی‌شک این دستگاه‌ها بدنه‌ی مستحکم‌تری نسبت به دستگاه‌های با بدنه‌ی پلاستیکی دارند. البته یک سری چرخ‌گوشت‌ها از برندهای متفرقه هم هستند که بدنه‌شان پلاستیکی است، اما پلاستیکی بی‌کیفیت برای بدنه‌شان به کار گرفته شده‌است. تردیدی نیست که این دستگاه‌ها نمی‌توانند عمر زیادی داشته باشند.
  • در آخر آن‌که بهترین مارک چرخ گوشت در ایران یک مارک نیست، بلکه می‌توان از چند مارک یا برند به‌عنوان بهترین برندهای چرخ‌گوشت نام بُرد، از جمله بوش، فیلیپس، کنوود، پاناسونیک و حتی برند ایرانی پارس‌خزر.

5 نمونه‌ی بهترین چرخ گوشت

مروری بر چند نکته که می‌توانند به‌خوبی به کار انتخاب بهترین چرخ گوشت بیایند داشتیم، اما اجازه دهید سری به 5 تا از بهترین چرخ‌گوشت‌های موجود در بازار ایران هم بزنیم:

5- چرخ گوشت کنوود مدل MG_470

چرخ گوشت کنوود مدل MG_470

این چرخ گوشت برند کنوود از بهترین گزینه‌هایی‎ست که برای خرید چرخ گوشت پیش‌روی دارید. قدرت موتور این چرخ‌گوشت 1500 وات است و خوشبختانه امکان تهیه‌ی کباب و کبه و البته سوسیس با آن وجود دارد. قیمت مناسب، بدنه‌ی پلاستیکی با کیفیت، محفظه‌ی جمع‌آوری سیم، آلیاژی‌بودن گلویی و ظرفیت 1900 از دیگر ویژگی‌های مثبت این چرخ‌گوشت هستند.

با بهترین باتری خودرو بازار آشنا شوید + معرفی 5 مدل برتر

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/646fa4eb-bed2-4a31-bf31-1b9053159743″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی چرخ گوشت کنوود MG_470 در دیجی‌کالا[/button]

4- چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ گوشت کنوود مدل MG_470

در بالا اشاره شد که پاناسونیک یکی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی چرخ‌گوشت است. در میان چرخ‌گوشت‌های این برند، بی‌تردید یکی از بهترین‌ها همین مدل MK-2500 است. این چرخ گوشت بسیار قدرتمند است. بسیار کم بتوانید با قیمتی که این چرخ‌گوشت دارد، چرخ‌گوشتی پیدا کنید که توانی 2500 واتی داشته باشد! این محصول برند پاناسونیک همچنین تیغه‌ای از استیل ضدزنگ دارد و بدنه‌اش هم با متریال با کیفیت ساخته شده‌است.

سوسیس‌ساز و کباب‌ساز دارد و از کلید چرخش معکوس برخوردار است. در مجموع با توجه به قیمت پایینی که دارد، ارزش خرید دارد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/cca6e401-0fca-42db-9914-7d73f4e2bcdc” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی چرخ گوشت پاناسونیک MK-2500 در دیجی‌کالا[/button]

3- چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت کنوود مدل MG_470

سومین پیشنهاد ما به شما برای خرید چرخ گوشت محصولی از برند پارس خزر است. این چرخ‌گوشت توانی 1000 واتی دارد و خوشبختانه از صفحه‌نمایش برخوردار است. این صفحه‌نمایش هم بسیار زیباست و هم البته برای کار راحت‌تر با دستگاه به کار می‌آید.

میزان خروجی دستگاه 1200 بوده و از سوسیس‌ساز هم برخوردار است. در ضمن از استیل برای تیغه‌ی این چرخ‌گوشت استفاده شده‌است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/b645c126-0d51-4eb4-9da4-35166a43eb41″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی چرخ گوشت پارس‌خزر Buffalo-2020 در دیجی‌کالا[/button]

2- چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713

راهنمای خرید چرخ گوشت

فیلیپس هم از برندهای شناخته‌شده در دنیای چرخ‌گوشت است و خوشبختانه این امکان را داشتیم که یکی از بهترین محصولات این برند را هم در فهرست‎‌مان پیرامون بهترین چرخ گوشت معرفی کنیم. چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713 چرخ گوشتی با قدرت 1600 وات و ظرفیت خروجی 1700 است. این چرخ گوشت سوسیس‌ساز دارد و جنس تیغه‌اش هم از استیل ضد زنگ است.

با بهترین هود آشپزخانه ایرانی و خارجی آشنا شوید + معرفی 5 مدل برتر

در ضمن درون جعبه‌اش ابزاری برای تمیزکردن قرار دارد که به‌خوبی به کارتان می‌آید. با این ابزار می‌توانید این چرخ گوشت خانگی را تمیزتر کنید و البته زمان کمتری هم صرف کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/d16d0b5d-fa3f-427f-b1fa-ee95540723d6″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی چرخ گوشت فیلیپس HR2713 در دیجی‌کالا[/button]

1- چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

بهترین چرخ گوشت

اما رتبه‌ی نخست فهرست ما محصولی از برند بوش است. این چرخ گوشت حرفه‌ای بسیار زیباست و در جعبه‌اش هم کبه‌ساز و هم سوسیس‌ساز وجود دارند. قدرت موتور این چرخ گوشت 1800 وات است، اما چیزی که باعث متمایزشدن این چرخ گوشت از سایر هم‌رده‌های‌اش شده، ظرفیت خروجی 3000 است. تیغه‌‌اش هم از استیل ضد زنگ است و در کل روی آن به‌عنوان یک چرخ گوشت خانگی با کیفیت می‌توانید به بهترین شکل حساب کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/57dbc899-bb9c-47d9-bb18-26208c2afe90″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی چرخ گوشت بوش MFW66020 در دیجی‌کالا[/button]

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا