محصولات برتر

5 نمونه‌ی بهترین کفش ایمنی + راهنمای خرید

از میان تمامی لوازم ایمنی حین کار، کفش ایمنی مهم‌ترین است و از همین رو باید به‌هنگام خرید آن توجهی ویژه به نکات و معیارهای خرید داشته‌باشید. نکته‌ی دیگر آن‌که کفش ایمنی اگر اصولی و استاندارد نباشد، نه‌تنها فوایدی که از آن انتظار می‌رود را برای‌تان نخواهد داشت، بلکه می‌تواند حتی باعث بروز آسیب به پا و ستون فقرات شود. در ادامه به معرفی 5 نمونه‌ی بهترین کفش ایمنی خواهیم پرداخت، اما قبل از آن بد نیست مروری داشته باشیم بر نکاتی که هنگام انتخاب بهترین کفش ایمنی بهتر است مورد توجه باشند.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کفش ایمنی

قبل از آن‌که نکات مهمِ انتخاب بهترین کفش ایمنی را مرور کنیم، بد نیست اشاره کنم که کفش ایمنی در چه مواردی کاربرد دارد. کسانی که حرفه‌شان به‌گونه‌ای‌ست که در محیط‌های قابل‎‌اشتعال کار می‌کنند بی شک باید از کفش ایمنی استفاده کنند. همچنین آن‌ها که با برق و در کل الکتریسیته کار می‌کنند بی هیچ تردیدی باید از کفش ایمنی حین کار استفاده کنند. آن‌ها هم که در محیط‌های بسیار گرم یا بسیار سرد کار می‌کنند، برای حفظ دمای مناسب پاها نیاز به کفش ایمنی دارند.

البته این موارد صرفاً بخشی از کارهایی اند که به کفش ایمنی نیاز دارند، در کل بهتر است در کارهای فنی – هر نوع کار فنی – از کفش ایمنی استفاده شود، اما برای انتخاب بهترین کفش ایمنی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • زیره‌ی کفش ایمنی بسیار اهمیت دارد. باید کفشی انتخاب کنید که کاملاً عایق حرارت و عایق برق باشد و همچنین در برابر اسید و آب مقاوم باشد.
  • رویه‌ی کفش باید کاملاً در برابر گرما، نور، ضربه و رطوبت مقاوم باشد.
  • معمولاً از فولاد یا آلیاژ فلز محکم در پنجه‌ی کفش ایمنی استفاده می‌شود و در کل باید به‌دنبال کفشی باشید که پنجه‌ای فوق‌العاده مستحکم و مقاوم داشته باشد.
5 نمونه‌ی بهترین پمپ آب خانگی

افزون بر این موارد، بد نیست با برخی علائم اختصاصی که به دنیای کفش‌های ایمنی مرتبط هستند آشنا باشید. مهم‌ترینِ این علائم از قرار زیر هستند:

  • SRX: این علامت نشان‌دهنده‌ی وجود فناوری SRX در کفش است. این فناوری باعث ضدلغزش‌شدن زیره‌ی کفش ایمنی می‌شود.
  • Ergo: کفش‌های ergo کفش‌هایی هستند که از کفی آنتی‌باکتریال برخوردار اند و مانع از بوی بد پا می‌شوند.
  • ED: ED به کفش‌هایی که در برابر جریان الکتریکی نارسانا هستند اشاره دارد. کسی که برق‌کار است و به‌دنبال خرید کفش ایمنی است، باید کفشی از نوع ED که عایق برق است تهیه کند.
  • RR: کفش RR در برابر سوراخ‌شدن بسیار مقاوم است.

5 نمونه‌ی بهترین کفش ایمنی

5- کفش ایمنی پاورفیکس مدل TAKTIN-S3

بهترین کفش ایمنی

این محصول آلمانی از بهترین گزینه‌هایی‌ست که پیش‌روی متقاضیان خرید کفش ایمنی است. کفش ایمنی پاورفیکس مدل Taktin-S3 در داخل از پارچه‌ی مش قابل‌تنفس برخوردار است و به این ترتیب از تعریق و بوی بد پا جلوگیری می‌کند. زیره‌ی آن از جنس PU یا پلی‌اورتان است و خوشبختانه نه‌تنها بسیار مستحکم و مقاوم است، بلکه کاملاً عایق حرارت و برق است. نکته‎‌ی مثبت دیگر این‌که در قسمت پنجه‌ی کفش از درپوش فولادی بهره گرفته شده‌است.

همچنین برای روکش کفش از ترکیب‌های مصنوعی 3M Scotchlite استفاده شده‌است. روکش کفش نه‌تنها محکم است، بلکه کاملاً بازتابنده‌ی نور است و در شب بسیار کمک‌کننده است.

در مجموع چنان‌که در بالا هم گفته شد، این کفش ایمنی از بهترین گزینه‌ها پیش‌روی هر کسی است که به‌دنبال خرید کفش ایمنی است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-6463791/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%81%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-taktin-s3″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ایمنی پاورفیکس TAKTIN-S3[/button]

معرفی شیک ترین و زیبا ترین آینه کنسول جدید خانگی + 5 آینه کنسول اسپرت برتر در سال 2022

4- کفش سیفتی جاگر مدل SATURNUS

کفش سیفتی جاگر مدل SATURNUS

پیشنهاد دیگر ما برای انتخاب بهترین کفش ایمنی محصولی از برند جاگر است. جنس زیره از TPU است و در برابر لغزش بسیار مقاوم است. این کفش بیشتر برای کسانی مناسب است که در کارخانه‌ها یا در تعمیرگاه کار می‌کنند. کفش آن‌قدر ضد لغزش است که به‌راحتی می‌توانید با آن روی نفت، بنزین و روغن راه بروید.

رویه‌ی آن هم از جنس چرم مصنوعی است. همچنین سرپنجه‌ی آن فولادی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-3533812/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-saturnus” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش سیفتی جاگر SATURNUS در دیجی‌کالا[/button]

3- کفش ایمنی ردوینگ کد 4216

کفش ایمنی ردوینگ کد 4216

دو کفش پیشین که معرفی کردیم از نوع کفش‌های ایمنی ساق‌کوتاه بودند، اما سومین پیشنهاد ما به شما کفشی ایمنی با ساق‌های بلند است.

این کفش برند ردوینگ زیره‌ای از جنس PU دارد. این زیره بسیار محکم است و در برابر لغزش آب بسیار مقاوم است. نکته‌ی بسیار مثبت دیگر در مورد این محصول این است که در برابر الکتریسیته تا 18 کیلووات مقاوم است. همچنین در سرپنجه‌ی آن برای ایمنی بیشتر از کامپوزیت استفاده شده‌است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-1779630/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AF-4216″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ایمنی ردوینگ در دیجی‌کالا[/button]

2- کفش ایمنی جورجیا جینت مدل G8374

راهنمای خرید بهترین کفش ایمنی

اگر به‌دنبال کفشی حرفه‌ای‌تر و زیباتر از گزینه‌های پیشین هستید، این محصول برند جورجیا درست برای شما تولید شده‌است. افزون بر آن‌که بسیار زیباست، از لحاظ امنیت و استحکام هم حرف‌های بسیاری دارد. جنس زیره‌ی این کفش ایمنی از EVA بوده و در برابر لغزش، الکتریسیته و آب کاملاً مقاوم است. از آن می‌توانید هم برای کارهای برقی و هم برای کارهای نجاری و تعمیر به بهترین شکل استفاده کنید.

بهترین بالش طبی چه ویژگی‌های دارد؟ + معرفی 5 مدل برتر بازار

روکش این کفش ایمنی از چرم طبیعی بوده و همانطور که می‌بینید از نوع ساق‌بلند است. در ضمن برای سرپنجه‌ی آن از فولاد استفاده شده و در کل از بهترین کفش‌های ایمنی در کل بازار ایران است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-2180998/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%A7-%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-g8374″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ایمنی جورجیا جینت در دیجی‌کالا[/button]

1- کفش ایمنی کاترپیلار مدل 078 P91078

کفش ایمنی کاترپیلار

کفش ایمنی کاترپیلار شاید مشهورترین کفش ایمنی در جهان است. یکی از بهترین مدل‌های کاترپیلار یعنی P91078 را در تصویر می‌بینید. این کفش وزن کمی دارد و بنابراین افزون بر آن‌که می‌توانید روی آن برای استفاده در سرکار حساب کنید، برای راه‌رفتن و حتی کوهنوردی و کمپینگ هم مناسب است.

جنس رویه‌ی آن از پارچه‌ی مش و میکروفایبر و جنس زیره‌اش از EVA است. این محصول کاترپیلار همچنین در برابر لغزش، روغن، اسید و الکتریسیته مقاوم است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-3261025/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%B1%D9%BE%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-078-p91078″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ایمنی کاترپیلار در دیجی‌کالا[/button]

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا