محصولات برتر

کفش ساحلی چی بخریم؟ + 5 بهترین کفش ساحلی مردانه و زنانه

گردش در ساحل از لذت‌بخش‌ترین کارهایی‌ست که انسان می‌تواند انجام دهد و از همین رو سواحل جهان پُر هستند از گردشگرانی که برای قدم‌زدن، دویدن، والیبال‌بازی‌کردن و سایر تفریحات ساحلی پای به آن‌ها گذاشته‌اند. اما برای قدم‌زدن در ساحل نباید از هر کفشی استفاده کرد. کفشی که در ساحل استفاده می‌کنیم، بی‌شک باید با کفش ما در سطوح سفت همچون آسفالت و موزاییک متفاوت باشد، درغیر‌این‌صورت نه‌تنها از قدم‌زدن روی شن‌های ساحل لذت نخواهیم برد، بلکه حتی احتمال آسیب به پا هم وجود دارد. در همین راستا است که برخی برندها اقدام به تولید کفش ساحلی کرده‌اند. کفش ساحلی – چه کفش ساحلی مردانه و چه کفش ساحلی زنانه – دارای زیره‌ای محکم و معمولاً از جنس EVA است تا در برابر شن‌های ساحل مقاوم باشد. همچنین عمدتاً رویه‌ی کفش ساحلی را به‌صورت حفره‌ای طراحی می‌کنند تا گردش هوا در پای گردشگران به‌خوبی فراهم باشد. مقاومت رویه در برابر آب و رطوبت، سبکی، طراحی زیبا و البته استحکام بالای رویه برای مقاومت در برابر آسیب‌هایی که شن‌های ساحل ممکن است به آن وارد کنند، از دیگر ویژگی‌های بهترین کفش ساحلی هستند. اگر قصد خرید کفش ساحلی دارید، با این نوشتار همراه باشید تا با هم 5 تا از بهترین کفش‌های ساحلی را مرور کنیم.

بهترین کفش ساحلی

5- کفش ساحلی زنانه مدل 2021

بهترین کفش ساحلی

یکی از بهترین کفش‌های ساحلی برای کسانی که به‌دنبال خرید کفش ساحلی زنانه هستند، همین کفشی‌ست که تصویرش را در بالا می‌بینید.

این کفش ساحلی زیره‌ای محکم و فوق‌العاده دارد. جنس زیره از اتیلن وینیل استات یا همان EVA است و از این رو زیره‌ی کفش هم در برابر فشار و هم در برابر رطوبت کاملاً مقاوم است و افزون بر این، حسی راحت هنگام راه‌رفتن به شما می‌دهد.

معرفی 5 نمونه‌ی بهترین شیکر + راهنمای خرید

رویه‌ی کفش هم بسیار زیباست و البته حالت کشی دارد و بنابراین خیلی راحت می‌توانید آن را به پا کنید و خیلی راحت هم از پا خارج کنید.  این کفش ساحلی کاملاً انعطاف‌پذیر است و همین هم روی راه‌رفتنِ بدون دردسر با آن تأثیرگذار بوده‌است. در ضمن این کفش جذاب در سایزهای مختلف در دسترس است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-6455307/کفش-ساحلی-زنانه-مدل-2021″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ساحلی زنانه مدل 2021 در دیجی‌کالا[/button]

4- کفش ساحلی زنانه کرویت مدل IAN 309325

کفش ساحلی زنانه کرویت مدل IAN 309325

کرویت برندی مشهور در میان تولیدکننده‌های کفش ساحلی است. یکی از بهترین محصولات این برند، مدل IAN است. همانطور که در تصویر می‌بینید، ظاهر آن بسیار زیباست. استفاده از رنگ مشکی کلاسیک و تلفیق آن با گل‌های درشت، استفاده از زیره‌ی آج‌دار و همچنین رویه‌ی دو تکه از عوامل اصلی زیبایی این کفش ساحلی آلمانی هستند.

رویه‌ی محصول از پلی‌استر ساخته شده و طراحی آن به‌نحوی است که گردش هوا به‌خوبی درون کفش برقرار می‌شود. همچنین قابلیت ارتجاعی این کفش در کاهش فشار به پا و در نتیجه قدم‌زدنی راحت روی شن‌های ساحلی تأثیری بسیار مثبت داشته‌است. به‌لطف طراحی آج‌داری هم که دارد، در برابر سایش بسیار مقاوم است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-4272384/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-ian-309325″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ساحلی زنانه کرویت IAN در دیجی‌کالا[/button]

3- کفش ساحلی مردانه کرسی کد 6854

کفش ساحلی مردانه کرسی کد 6854

اما اگر به‌دنبال خرید بهترین کفش ساخلی مردانه هستید، یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید انتخاب کنید محصولی از برند کرسی است. کرسی نیز همچون کرویت از بهترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده‌های کفش ساحلی است و حسابی ویژه می‌توان روی محصولات آن باز کرد.

5 نمونه‌ی بهترین باربیکیو + نکاتی برای انتخاب بهترین کباب‌پز

رویه‌ی این کفش ایتالیایی به‌صورت حفره‌ای طراحی شده تا هنگام قدم‌زدن روی شن‌های ساحل، گردش هوا درون کفش برقرار باشد. این محصول همچنین کاملاً ضد آب است و با آن می‌توانید حتی به داخل دریا هم قدم بگذارید.

طراحی آج‌دار این محصول هم آن را در برابر سایش مقاوم کرده‌است. در مجموع این محصول برند کرسی برای قدم‌زدن در ساحل و حتی انجام ورزش‌های آبی از بهترین گزینه‌ها پیش‌روی آقایان است. خوشبختانه آن را در چند سایز طراحی کرده‌اند و با هر سایز پایی می‌توانید این محصول برند کرسی را انتخاب کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-1551738/کفش-ساحلی-مردانه-کرسی-کد-6854″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ساحلی مردانه کرسی در دیجی‌کالا[/button]

2- کفش ساحلی نایکی مدل FOAM FORCE 1

کفش ساحلی بچگانه

اما بد نیست افزون بر معرفی بهترین کفش ساحلی زنانه و مردانه، کفش ساحلی بچگانه یا به قول برخی صندل ساحلی بچگانه هم معرفی کنیم، کفشی که کودکان و نوجوانان بتوانند از آن برای قدم‌زدن و دویدن در ساحل استفاده کنند. کفش ساحلی نایکی مدل FOAM FORCE 1 بدون تردید از بهترین کفش‌های ساحلی برای کودکان است. این کفش در سایز‌های مختلف از 25 تا 35 در دسترس است.

طراحی حفره‌دار رویه‌ی آن باعث برقراری گردش هوا می‌شود. همچنین زیره‌ی آن به‌گونه‌ای طراحی شده تا فشار وارده به پا را بعد از هر بار گام‌برداشتن کاهش دهد. خوشبختانه این محصول برند مشهور نایکی در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-4820464/کفش-ساحلی-نایکی-مدل-foam-force-1″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ساحلی نایکی FOAM FORCE 1 در دیجی‌کالا[/button]

1- کفش ساحلی مردانه آدیداس مدل V23077

کفش ساحلی مردانه آدیداس مدل V23077

رتبه‌ی نخست از فهرست ما در مورد بهترین کفش ساحلی محصولی از برند آدیداس است، محصولی که در سایزهای مختلف برای آقایان تولید شده‌است. این کفش ساحلی هم زیباست، هم گردش هوا به‌خوبی در آن برقرار می‌شود و هم فشارهای وارده را کم می‌کند تا راه‌رفتن و حتی دویدنی راحت روی شن‌های ساحلی داشته‌باشید.

5 نمونه‌ی بهترین کیسه خواب + راهنمای خرید

در ضمن تمامی قسمت‌های آن در برابر آب مقاوم هستند. افزون بر این، زیره‌ی آن به‌گونه‌ای طراحی شده که در برابر سایش مقاوم باشد.

در مجموع حسابی ویژه می‌توانید روی این محصول برند آدیداس برای ساحل باز کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.digikala.com/product/dkp-6470512/کفش-ساحلی-مردانه-آدیداس-مدل-v23077″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی کفش ساحلی مردانه آدیداس V23077 در دیجی‌کالا[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا