محصولات برتر

معرفی شیک ترین و زیبا ترین آینه کنسول جدید خانگی + 5 آینه کنسول اسپرت برتر در سال 2022

میزهای کنسول و آینه یکی از قدیمی‌ترین وسایل در دکوراسیون داخلی هستند که در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و سال‌هاست از آنها برای زیباتر شدن محیط خانه یا اتاق خواب استفاده می‌شود. همین تنوع هم باعث شده تا در بسیاری از خانه‌های مدرن بتوانیم انواع میزهای کنسول را ببینیم. اگر شما هم قصد خرید یک آینه کنسول جدید برای خانه خود را دارید، اما نمی‌دانید هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد، کنار ما باشید تا ضمن معرفی 5 مدل برتر بازار، در مورد ویژگی های میزهای کنسول هم صحبت کنیم.

میز کنسول فقط به خاطر زیباتر شدن خانه استفاده نمی‌شود، بلکه روی آن می‌توان وسایل تزئینی یا دکوری مختلف را هم قرار داد. برخی افراد حتی این میزها را در اتاق خواب خود قرا رداده و لوازم ضروری خود را روی آن می‌گذارند.

انواع مدل های آینه کنسول جدید

نخستین چیز در مورد میزهای کنسول، انتخاب مدل است. خوشبختانه تنوع این محصولات در بازار زیاد است؛ با این حال می‌توان آنها را به چهار دسته سلطنتی، مدرن، ترکیبی و اسپرت تقسیم کرد.

آینه کنسول سلطنتی

میزهای کنسول سلطنتی معمولا اندازه بزرگی دارند و در آنها از چوب‌های مرغوب استفاده می‌شود. این مدل‌ها معمولا طرح‌های خاصی دارند و در آنها رد پای هنرهای مختلفی مانند منبت و خراطی را می‌توان مشاهده کرد. ظاهر مجلل و لوکس، مهم‌ترین ویژگی این محصولات است.

آینه کنسول مدرن

یک میز کنسول مدرن معمولا از ترکیب چوب و شیشه با طرح‌های انتزاعی تولید می‌شود و در آن خبری از ظواهر کلاسیک یا کارهای هنری نیست. این محصولات بعضا ظاهری مفهومی دارند و از شکل‌های هندسی در طراحی آنها استفاده می‌شود تا بیشترین هم‌خوانی را با دکوارسیون مدرن داشته باشند. اگر قصد خرید یک آینه کنسول جدید با ظاهری متفاوت را دارید، بهتر است سراغ مدل‌های مدرن بروید.

آینه کنسول اسپرت

مدل اسپرت، گزینه‌ای ایده‌آل برای جوان‌هایی است که می‌خواهند یک میز کنسول ساده و شکیل و در عین حال پرانرژی داشته باشند. در این محصولات خبری از طرح‌های خیلی مفهومی میزهای مدرن یا طرح‌های هنرمندانه میزهای سلطنتی نیست. در عوض، در تولید میز کنسول اسپرت تلاش شده تا بیش از هر چیز به روحیات جوان‌تر توجه شود.

5 بهترین دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون + راهنمای خرید

جنس آینه کنسول

حالا که با انواع آینه‌ها شدید، بد نیست کمی هم در مورد جنس این محصولات صحبت کنیم. جنس میز کنسول معمولا از چوب است کنسول های چوبی نیز همیشه حس لاکچری بودن را القا می‌کنند. با این وجود، با کمی جستجو در بازار می‌توان انواع دیگری از آینه های کنسول را هم پیدا کرد که فلزی، گرانیتی، سنگی، شیشه‌ای یا حتی چرمی هستند.

فارغ از مزایا و معایب هر مدل، پیش از انتخاب جنس باید به دکوراسیون داخلی و چیدمان آن دقت داشته باشید.

میز کنسول چوبی

مدل‌های چوبی همیشه پرطرفدارترین هستند و معمولا بیشترین سازگاری را با دکوراسیون داخلی دارند. معمولا این محصولات با چوب فندق، گردو، راش یا بلوط ساخته می‌شوند و در عین زیبایی، دوام بالایی هم دارند. به علاوه، رنگ‌بندی کامل مدل‌های چوبی انتخاب کردن را هم آسان می‌کند. اگر می‌خواهید میز کنسول خود را داخل راهرو یا سالن قرار دهید، مدل‌های چوبی گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

برای افرادی که می‌خواهند با صرف هزینه‌ای اندک، محصولی بسیار جذاب را در خانه داشته باشند، بهتر است سراغ یک آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت بروند.

میز کنسول فلزی

شاید مدل های فلزی آینه کنسول ها قیمتی به‌مراتب پایین‌تر داشته باشند، اما به لطف استفاده از آلومینیوم و استیل، هم‌چنان زیبایی‌های خود را دارند. به علاوه، معمولا از سطح شیشه برای پوشاندن سطح این کنسول‌ها استفاده می‌شود. مقاومت بالا، مهم‌ترین ویژگی میز کنسول فلزی است. به علاوه، این مدل سازگاری بیشتری با اتاق‌ها و محیط‌های روشن دارد.

میز کنسول سنگی

لاکچری بازها همیشه دنبال گزینه‌های خاص هستند؛ مثل آینه کنسول های سنگی که معمولا جنسی از مرمر، سرامیک یا گرانیت دارند و بیشتر به درد مکان‌هایی با محیط باز و خلوت می‌خورند. رنگ سنگ مورد استفاده در ساخت این محصولات، بیش از جنس آن اهمیت دارد! در واقع طراحی و شکل ظاهری خاص این محصولات باعث شده تا افرادی که می‌خواهند دکوراسیونی خلوت و در عین حال لوکس را در خانه داشته باشند، سراغ میز کنسول سنگی بروند.

بهترین چرخ خیاطی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ + معرفی 5 مدل برتر

میز کنسول شیشه ای

اگر دنبال طرح‌های مدرن و دکوراسیون فانتزی هستید، شیشه را هم گوشه ذهن خود داشته باشید. مدل‌های شیشه‌ای از شکیل‌ترین آینه کنسول های خانگی هستند که جلوه خاصی به اتاق خواب یا محیط خانه شما می‌بخشند.

میز کنسول آینه را کجا بگذاریم؟

قبل از خرید لازم است به این سوال پاسخ دهید: جای آینه کنسول در خانه کجاست و با چه هدفی می‌خواهید آن را تهیه کنید؟ بعضی افراد هنگام خرید، مبهوت زیبایی برخی مدل‌ها می‌شوند و بعد از تهیه، تازه به این فکر می‌کنند که میز کنسول خود را کجا قرار دهند.

انتخاب محل آینه کنسول از آن جهت اهمیت دارد که اندازه آینه آن را بسته به محیط و دکوراسیون آن باید انتخاب کرد. مثلا اگر بخواهید آن را داخل پذیرایی یا سالن اصلی قرار دهید، به آینه‌ای کوچکتر نیاز خواهید داشت تا فضای طبقه و کشوها بیشتر به چشم بیایند؛ در عوض اگر بخواهید از آن در اتاق خواب استفاده کنید، بهتر است آینه‌ای بزرگ داشته باشید.

اندازه میز کنسول

بعد از اینکه در مورد جای آینه کنسول جدید خود فکر کردید، باید سراغ اندازه مناسب آن بروید. بسیاری از افراد می‌گویند یک میز کنسول خانگی استاندارد، حداکثر 200 سانتی‌متر طول و 60 سانتی‌متر عمق دارد تا علاوه بر روی آن، بتوانید داخل کشوها و کمد آن نیز وسایل مختلفی را قرار دهید.

البته، این اندازه برای میزی که قرار باشد داخل یک راهرو باریک قرار بگیرد، اصلا خوب نیست؛ در عوض بهتر است سراغ یک آینه کنسول بهتر با عمق حداکثر 40 سانتی‌متر بروید.

بهترین دستگاه فشار خون چه ویژگی‌هایی دارد؟ + معرفی 5 مدل برتر

نکاتی پیش از خرید میز کنسول خانگی

هنگام خرید یک آینه کنسول جدید حتما به جنس کفپوش خانه و رنگ آن توجه داشته باشید. مثلا اگر کف خانه شما سرامیک با رنگی روشن است، باید سراغ میزهایی با رنگ تیره‌تر یا طرح‌های شلوغ مثل میز اسپرت یا سلطنتی بروید تا تضاد آن حفظ شود؛ در این صورت، طراحی میز شما نیز بیشتر به چشم می‌آید. اگر بخواهید میز کنسول را روی فرش قرار دهید، شاید بهتر باشد مدل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.

برخی افراد همچنین دائما می‌پرسند روی آینه کنسول چی بذاریم؟ اگر این میزها در سالن اصلی هستند، بهتر است با لوازمی مانند آباژورها، مجسمه‌های کوچک یا قاب‌های عکس کوچک تزئین شوند. بعضی از افراد حتی ترجیح می‌دهند گلدان‌های کوچک یا کاکتوس را روی این میزها قرار دهند. اینکه چه چیزی را روی میز کنسول بگذارید، امری کاملا سلیقه‌ای است، اما مطمئن شوید روی آن را زیادی شلوغ نمی‌کنید!

5- آینه و کنسول مدل آیسان

آینه و کنسول مدل آیسان

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/3fb80132-fbf1-4b39-b0e2-c757a32549e5″ icon=”” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده میز کنسول آیسان در دیجی کالا[/button]

4- آینه و کنسول مدل قاب تونیک

آینه و کنسول مدل قاب تونیک

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/82bac99c-7fc0-4d02-a02c-176f4d558883″ icon=”” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده میز کنسول قاب تونیک در دیجی کالا[/button]

3- آینه و کنسول سایان هوم مدل D&G 021

آینه و کنسول سایان هوم مدل D&G 021

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/7fee011a-6b25-4a53-b11e-258681ef746e” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده میز کنسول سایان هوم D&G 021 در دیجی کالا[/button]

2- آینه و کنسول مدل گلوریا

آینه و کنسول مدل گلوریا

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/2ad2f6d2-5c25-4054-a735-85c53d8bd064″ icon=”” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده میز کنسول گلوریا در دیجی کالا[/button]

1- آینه و کنسول رویال.سی.او مدل آکاژو کد 933

آینه و کنسول رویال.سی.او مدل آکاژو کد 933

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/acd32c9e-3e67-49d7-845c-dd30cee5317a” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]مشاهده میز کنسول آکاژو 933 در دیجی کالا[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا