محصولات برتر

معرفی 5 نمونه‌ی بهترین شیکر + راهنمای خرید

خوردن مواد غذایی و مکمل‌ها در زمان مناسب در بعضی ورزش‌ها همچون بدنسازی به‌اندازه‌ی انجام درست تمرینات ورزشی اهمیت دارد. گذشته از این، بسیاری از ورزشکاران مثل دوندگان و کوهنوردان باید آب و سایر مواد موردنیاز بدن‌شان را به‌موقع تأمین کنند و برای این‌ کار باید همیشه این مواد را در دسترس داشته باشند. شیکر ورزشی که آن را با نام‌های دیگری از جمله شیکر بدنسازی یا قمقمه ورزشی هم می‌شناسند، درست با همین هدف طراحی شده است. شیکر ورزشی به شما این امکان را می‌دهد تا انواع مواد خوراکی مثل آب، آب‌میوه و مغزها و همین‌طور مکمل‌های ورزشی مثل انواع پودرها و قرص‌ها را به‌خوبی با هم ترکیب کنید و بدون نگرانی از بابت ریختن مایع داخل بطری، آن را در کیف‌تان بگذارید و با خودتان همراه داشته باشید. در این نوشتار 5 نمونه‌ی بهترین شیکر را به شما معرفی می‌کنیم، اما ابتدا به معرفی مختصر شیکر و همچنین قمقمه ورزشی می‌پردازیم.

شیکر چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، شیکر ورزشی وسیله‌ای عالی برای مخلوط‌کردن مواد خوراکی و مکمل‌های ورزشی است و از این مزیت برخوردار است که به شما امکان حمل مایع درون بطری را بدون خطر ریختن و نشت در کیف‌تان می‌دهد. شیکرها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، بعضی از شیکرها یک‌تکه هستند، یعنی فقط از یک بطری برای نگهداری مایع و یک در تشکیل می‌شوند و بعضی از شیکرها هم دو، سه یا چند تکه هستند. این بطری‌ها قطعات دیگری مثل محفظه‌ی نگهداری از قرص و پودر و یا لیوان را هم شامل می‌شوند.

روش‌ها یا مکانیزم‌های مختلفی برای ترکیب مواد داخل شیکر طراحی شده‌اند، اما به‌طورکلی شیکرها به دو دسته‌ی شیکرهای دستی و شیکرهای برقی تقسیم می‌شوند.

بهترین تشک برقی کدام است؟ بررسی مزایا و معایب + معرفی 5 مدل برتر

در شیکرهای دستی، باید بعد از ریختن مواد غذایی و مکمل‌های ورزشی داخل بطری شیکر، آن‌ها را با تکان‌دادن شیکر با هم ترکیب کنید. شیکرهای دستی معمولاً یک توپ یا صافی از جنس پلاستیک یا فلز دارند که کار مخلوط‌کردن مواد را آسان‌تر می‌کند.

در شیکرهای برقی نیازی به تکان‌دادن بطری نیست و چرخش تیغه‌های داخل شیکر، درست مثل مخلوط‌کن، مواد داخل بطری را با هم ترکیب می‌کند. افزون بر این، برخی از شیکرهای برقی باید به‌صورت مستقیم به برق وصل شوند و بعضی دیگر باتری دارند و به‌صورت شارژی کار می‌کنند.

شیکرها معمولاً به‌صورت استوانه‌ای ساخته می‌شوند و خروجی آن‌ها به‌شکل نی طراحی می‌شود تا نوشیدن مایع از آن‌ها آسان باشد. همچنین درب شیکر ورزشی به‌صورتی طراحی می‌شود که امکان نشت مایع داخل بطری وجود نداشته باشد و طراحی این قسمت از شیکر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهترین قمقمه بدنسازی یا ورزشی است.

5 نمونه‌ی بهترین شیکر ورزشی

5- شیکر پرو اسپورتز مدل پروفیت گنجایش 0.500 لیتر

بهترین شیکر ورزشی

این شیکر نمونه‌ای از بهترین شیکر ورزشی دستی است. توری مخصوص شیکر کمک می‌کند بتوانید مواد را بهتر با هم ترکیب کنید و همچنین محفظه‌ی نگهداری از قرص و پودر امکان حمل مقدار کافی از این مواد را تا باشگاه یا مقصد موردنظرتان فراهم می‌کند. درِ این شیکر ورزشی به‌شکل ضامنی طراحی شده و درنتیجه می‌توانید بدون نگرانی از ریختن مایع داخل بطری، آن را در کیف‌تان قرار دهید.

در طراحی بدنه‌ی این شیکر از پلاستیک مرغوب استفاده شده که باعث کاهش وزن شیکر هم می‌شود. تکنولوژی جلوگیری از بوگرفتن شیکر و جلوگیری از ته‌نشین‌شدن مواد داخل بطری به‌علت گردبودن کف شیکر از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/72f6b334-d7f9-4714-9131-279a708d8613″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی شیکر پرو اسپورتز پروفیت در دیجی‌کالا[/button]

5 نمونه‌ی بهترین دزدگیر اماکن

4- شیکر مدل دو تیغه JUICE گنجایش 0.4 لیتر

بهترین شیکر ورزشی

شیکر دو تیغه‌ی JUICE با 0.4 لیتر گنجایش، نمونه‌ای از بهترین شیکر ورزشی برقی است. این شیکر مجهز به یک موتور قدرتمند، تیغه‌های تیز ضد زنگ و باتری قابل‌شارژ است که به شما امکان مخلوط‌کردن مواد داخل بطری بدون نیاز به تکان‌دادن دستگاه و صرفاً با فشردن یک دکمه را می‌دهد.

خوشبختانه برای شارژ باتری شیکر تنها باید آن را از طریق کابل USB به تلفن همراه، پاوربانک یا سایر وسایل مشابه وصل کنید و جالب این‌جاست که می‌توانید درصورت لزوم از خودِ شیکر به‌عنوان پاوربانک هم استفاده کنید. گفتنی است که بدنه‌ی این شیکر از پلاستیک مرغوب بوده و وزن آن تنها 500 گرم است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/2ab1aa74-b275-42e0-aafd-0594876de42f” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی شیکر مدل دو تیغه JUICE در دیجی‌کالا[/button]

3- شیکر دبلیو ام اف مدل KULT X گنجایش 0.6 لیتر

شیکر دبلیو ام اف مدل KULT X

این محصول نه‌تنها نمونه‌ای از بهترین شیکر برقی، بلکه درواقع یک مخلوط‌کن تمام‌عیار است. در ضمن خبر خوب این است که این شیکر ساخت برند آلمانی WMF – یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی لوازم خانگی در این کشور – است. تیغه‌های قدرتمند این شیکر امکان مخلوط‌کردن کامل تمامی مواد غذایی و مکمل‌ها، حتی میوه‌های منجمد و قطعات یخ، را به شما می‌دهد و نه‌تنها مناسب ورزشکاران است، برای همه‌ی افراد از جمله کارمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان هم کارایی دارد.

این محصول این قابلیت را دارد که ترکیب داخل بطری را تا ساعت‌ها خنک نگه دارد. نکته‌ی مثبت دیگر این‌که امکان شست‌وشوی آن در ماشین ظرفشویی هم وجود دارد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول بدنه‌ی کرومارگان آن است، آلیاژی شامل 18 درصد کروم، 10 درصد نیکل و 72 درصد استیل که منحصر به برند WMF و یکی از مقاوم‌ترین آلیاژها برای لوازم خانگی است.

5 نمونه‌ی بهترین ماشین ریش تراش + راهنمای خرید

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/8bf0b238-8227-4148-bff7-645779ec41e8″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی شیکر دبلیو ام اف مدل KULT X در دیجی‌کالا[/button]

2- شیکر درما مدل Fresh گنجایش 0.3 لیتر

شیکر درما مدل Fresh گنجایش 0.3 لیتر

شیکر درما مدل Fresh نمونه‌ای از بهترین شیکر و مخلوط‌کن‌های برند آلمانی درما است که درحال‌حاضر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی کار می‌کند. این شیکر دارای یک باتری قابل‌شارژ و موتور قدرتمند است و برای ترکیب‌کردن مواد با آن نیازی به تکان‌دادن دستی بطری نیست. باتری دستگاه ظرف سه ساعت و با اتصال مستقیم به برقی شهری با کابل UBB داخل بسته‌بندی دستگاه شارژ می‌شود.

این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و درب آن به‌صورت ضامنی طراحی شده است. گنجایش این شیکر ورزشی 0.3 لیتر و وزن خود دستگاه تنها 400 گرم است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/00f83a68-2c1e-404d-a284-6077efa4a2bf” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی شیکر درما مدل Fresh در دیجی‌کالا[/button]

1- شیکر نایکی مدل HYPERFUEL WTR BTTE گنجایش 0.709 لیتر

قمقمه ورزشی

شیکر نایکی مدل HyperFuel Water Bottle با گنجایش حدود 0.710 لیتر یکی از خوش‌دست‌ترین و باکیفیت‌ترین شیکرهای دستی است و گنجایش بالای آن، این محصول را به انتخابی عالی برای دوندگان و افرادی که نیاز به مقدار زیادی آب و مایعات حین حرکت دارند، تبدیل کرده است.

این شیکر ساخت برند نایکی است و بدنه‌ی آن از 60 درصد پلی‌اتیلن، 30 درصد پلی‌پروپیلن و 10 درصد الاستومر ساخته شده و فاقد BPA است. وزن کم، قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی، طراحی مناسب نی برای جریان سریع مایع و درب ضد نشت از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول هستند.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/12cadbfa-e1c0-4404-a48f-34f3c56b685c” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی شیکر نایکی HYPERFUEL WTR BTTE در دیجی‌کالا[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا