محصولات برتر

اندروید باکس چیست؟ + معرفی بهترین اندروید باکس های بازار

اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر با این دستگاه‌های دوست‌داشتنی آشنا نیستید، همراه ما باشید تا ضمن معرفی کامل اندروید باکس (Android Box) و عملکرد آن، بهترین اندروید باکس های بازار را نیز معرفی کنیم.

اندروید باکس ها که با نام های مختلفی مانند اسمارت باکس و اندروید تی وی باکس نیز شناخته می‌شود، دستگاهی کوچک و کاربردی هستند که به کمک آن هر تلویزیون غیر هوشمندی را می‌توان به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرد. در حقیقت، این دستگاه قابلیت‌های بسیار جذاب و متنوعی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که نمی‌توانند آنها را روی تلویزیون معمولی خود تجربه کنند.

اندروید باکس ها امکانات مخلتفی دارند که البته شاید هیچ‌کدام از آنها به اندازه سیستم عامل اندروید مهم نباشند. در واقع، این دستگاه‌های هوشمند با پشتیبانی از اندروید و دسترسی کامل به فروشگاه پلی استور، طیف گسترده‌ای از امکانات مثل نصب انواع بازی‌ها، جستجو در فضای وب، پیام دادن از طریق نرم افزارهایی مانند تلگرام و … را در اختیار کاربران داده و مدل‌های حرفه‌ای‌تر حتی می‌توانند نقش یک دستگاه پخش ویدیوی حرفه‌ای را نیز ایفا کنند. قیمت این محصولات، از حدود 1 تا 1.5 میلیون تومان است.

با بهترین اندروید باکس ها در ایران آشنا شوید

5- اندروید باکس جی پلاس مدل GP9

اندروید باکس GP9 یکی از محصولات خوش‌ساخت و کاربردی در بازار است که با پشتیبانی از اندروید 9.0 و ضمانت گلدیران به فروش می‌رسد تا کاربران بتوانند از جدیدترین اپلیکیشن های اندرویدی، بدون هیچ مشکلی بر روی دستگاه خود استفاده کنند. همانند دیگر وسایل هوشمند، در اندروید باکس G Plus GP9 فناوری های مختلفی مانند DLNA هم به کار گرفته شده است تا به آسانی بتوانید گوشی را به تلویزیون وصل کنید.

5 نمونه‌ی بهترین حشره کش برقی

برای مدیریت اطلاعات از چیپ S905X3 با پردازنده چهارهسته‌ای، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و پشتیبانی اندروید باکس جی پلاس GP9 از فناوری +HDR10 و ویدیوهای 8K با نرخ 24 فریم بر ثانیه، تماشای ویدیوها با بالاترین کیفیت را ممکن می‌کند.

اندروید باکس جی پلاس مدل GP9

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/13953400-db23-4022-88ee-5792fd557bc0″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده اندروید باکس جی پلاس مدل GP9 در دیجی کالا[/button]

4- اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus به همراه ماوس بی سیم

یکی دیگر از بهترین اندروید باکس های بازار، محصولی از شرکت ایرانی تسکو یعنی TSCO Tab 100 Plus است. این دستگاه حرفه‌ای نیز به سیستم عامل اندروید 9.0 مجهز شده و به کمک پردازنده چهار هسته‌ای و 2 گیگابایت حافظه رم، پخش ویدیوهای 6K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه، وجود یک ماوس بی سیم همراه آن است که با اتصال آن به دستگاه، تجربه‌ای فوق‌العاده از وب‌گردی و استفاده موس حین کار با تلویزیون برای کاربران رقم خواهد خورد. هرچند، به دستگاه‌های دیگر نیز می‌توان موس‌ها و کیبوردهای بی سیم را وصل کرد. رقابتی بودن قیمت اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus، این محصول را به انتخابی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus به همراه ماوس بی سیم

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/c17c14e1-66f5-4b33-a9fe-4d4ad75ec1ae” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus در دیجی کالا[/button]

3 – پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S MDZ-22-AB

اگر به دنبال اندروید باکسی حرفه‌ای از یک برند خارجی هستید، ما تی وی باکس یا پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S را پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه پیشرفته که شاید بتوان آن را بهترین پخش کننده تلویزیون معرفی کرد، به سیستم عامل اندروید 8.1 مجهز شده و می‌تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه پخش کند. به علاوه، یک ریموت کنترل مخصوص به همراه دستگاه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که ضمن پشتیبانی از دستیار مجازی گوگل، انجام کارها را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

5 نمونه‌ی بهترین میز تلویزیون دیواری

از دیگر ویژگی‌های اندروید باکس شیائومی می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر سه‌بعدی و انواع فرمت‌های ویدیویی برای پخش فیلم‌های باکیفیت و همچنین کروم کست برای اتصال سریع و ساده انواع گوشی ها و لپ تاپ ها اشاره کرد.

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S MDZ-22-AB

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/3ede2cd0-9345-4542-a268-0232214370a7″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S در دیجی کالا[/button]

2- اندروید باکس نماوا تی ‌وی مدل SH-101

اندروید باکس نماوا که با نام نماوا تی وی مدل SH-101 شناخته می‌شود، یکی دیگر از ارزان‌ترین و بهترین اندروید باکس های بازار است که قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارد و با پشتیبانی از اندروید 9.0 و ریموت کنترل، طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قیمت پایین‌تر این دستگاه به معنی ضعیف بودن آن نیست و وجود پردازنده 4 هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، پردازش سریع و راحت اطلاعات را ممکن خواهد کرد.

نکته قابل توجه در مورد اندروید باکس نماوا تی وی SH-101، یک سال اینترنت رایگان و یک سال اشتراک رایگان نماوا برای خریداران این دستگاه است. افزون بر این، لانچر اختصاصی نماوا نیز روی این دستگاه نصب شده است تا خریداران بتوانند از امکانات جذاب این سرویس ویدیویی بر روی دستگاه خود برخوردار شوند.

اندروید باکس نماوا تی ‌وی مدل SH-101

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/a3de782d-317a-4397-820d-0dc6342cad82″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده اندروید باکس نماوا تی ‌وی مدل SH-101 در دیجی کالا[/button]

1- اندروید باکس فیلیمو مدل FB-102

اندروید باکس فیلیمو مدل FB-102 که با نام فیلیمو باکس نیز شناخته می‌شود، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند یک اندروید باکس ساده و در عین حال قوی را با پرداخت هزینه‌ای معقول خریداری کنند. در مقایسه اندروید باکس فیلیمو با نماوا تی وی، شاید قیمت بالاتر آن توجه شما را به خود جلب کند، اما باید بگوییم این دستگاه به همان اندازه نیز قوی‌تر است. سازندگان از پرازنده 4 هسته‌ای به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره برده و پشتیبانی از ویدیوهای 8K را به دستگاه اضافه کرده‌اند تا مشکلی در پخش ویدیوها با بهترین کیفیت ممکن وجود نداشته باشد. فیلیمو باکس FB-102 همچنین به وای فای دوآل باند و اندروید TV نسخه 9.0 مجهز شده تا ضمن انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار بالا، محیط کاربری ساده و خلوت این سیستم عامل نیز کار کردن با آن را لذت‌بخش‌تر از همیشه کند. با خرید این دستگاه می‌توانید از سه ماه اشتراک رایگان فیلیمو نیز بهره‌مند شوید.

با بهترین باتری خودرو بازار آشنا شوید + معرفی 5 مدل برتر

اندروید باکس فیلیمو مدل FB-102

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/559b5cf1-e7a6-443f-82b7-8d40354546f6″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده اندروید باکس فیلیمو مدل FB-102 در دیجی کالا[/button]

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا