محصولات برتر

بهترین دوچرخه ثابت در بازار ایران: معرفی 5 مدل برتر

در راهنمای خرید بهترین دوچرخه ثابت می‌خواهیم شما را با 5 مورد از بهترین محصولات موجود در بازار آشنا کرده و نگاهی دقیق به امکانات، ویژگی‌ها و فواید دوچرخه ثابت داشته باشیم.

در شرایطی که مشکلاتی مانند آلودگی هوا یا ساعت‌های کاری فشرده باعث می‌شود که نتوانید بیرون از خانه ورزش کنید، خرید دوچرخه ثابت خانگی و انتخاب مدل برتر، تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد. دوچرخه‌های خانگی که در انواع بسیار مختلفی به فروش می‌رسند، با داشتن امکانات منحصربه‌فرد به شما این اطمینان را می‌دهند که در خانه هم بتوانید چربی‌سوزی را تجربه کنید. اما چه محصولی ارزش خرید بالاتری دارد و کدام‌یک برای خرید مناسب‌تر است؟

انواع دوچرخه ثابت

به صورت کلی، دوچرخه های ثابت دو نوع نشسته و ایستاده دارند.

دوچرخه نشسته، یک صندلی پهن دارد که می‌توان روی آن نشست و مشغول رکاب زدن شد. این دستگاه‌ها که کار کردن با آنها برای مدت زمان طولانی‌تر، راحت‌تر است، بیشتر مناسب افرادی هستند که ناراحتی‌های کمر و درد دارند و کمترین فشار را به بدن وارد می‌کنند. نوع دیگری از دوچرخه های نشسته، یک پشتی طبی هم دارند و پدال‌های آنها در مقابل زین‌ها قرار گرفته‌اند تا تمرکز کمتری روی تمرینات قدرتی باشد.

دوچرخه ایستاده شباهت بسیاری به دوچرخه‌های معمولی داشته و به واسطه طراحی متفاوت، فشار بیشتری را به عضلات شکم و ماهیچه‌ها وارد می‌کند. در صورتی که بخواهید به صورت ایستاده رکاب بزنید و روی زین ننشینید، عضلات کتف و شانه هم تا حد زیادی درگیر خواهند شد.

اگر می‌خواهید نوع حرفه‌ای‌تری از این محصولات را خریداری کرده و چیزی نزدیک به واقعیت را در خانه تجربه کنید، باید سراغ دوچرخه اسپینینگ بروید. این‌ها در واقع دوچرخه های ایستاده‌ای هستند که شما را وادار می‌کنند به صورت نیم‌خیز رکاب زده و چربی بیشتری بسوزانید. دوچرخه اسپینینگ مقاومت و کیفیت ساخت بالاتری در مقایسه با دوچرخه های نشسته داشته و ضمن بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها، رسیدن به سرعت‌های بالاتر را ممکن می‌کند.

راهنمای خرید آبمیوه گیری + 5 نمونه‌ی بهترین آب میوه گیری

فواید دوچرخه ثابت

نخستین فایده دوچرخه خانگی، انجام یک ورزش هوازی مفید در خانه است. رکاب زدن باعث بالا رفتن ضربان قلب شده و جریان خون را در بدن افزایش پیدا می‌کند. به علاوه، استفاده منظم از دوچرخه های خانگی، سبب قوی‌تر شدن عضلات، افزایش قدرت بدنی و کاهش وزن می‌شود. استفاده از دوچرخه ورزشی خانگی بسیار راحت است و اگر به‌درستی از آن استفاده شود، آسیبی به بدن نخواهد رسید.

مورد مهم‌تر، مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت دوچرخه ثابت و هزینه نگهداری پایین آن است تا هر کسی بتواند یکی از این دوچرخه های ورزشی را در خانه داشته باشد.

بهترین برندهای دوچرخه ثابت

از آنجایی که دوچرخه های ورزشی، تجهیزاتی تخصصی هستند، برند تولیدکننده آنها به اندازه امکانات‌شان اهمیت دارد و صرفا نباید سراغ دوچرخه ثابت ارزان رفت.

از میان کمپانی‌های فعال این حوزه، شرکت‌هایی مانند نوردیک ترک، هورایزن، کریتون فیت، پروتئوس و آذیموس بهترین مارک های دوچرخه ثابت در ایران هستند که می‌توان آنها را با قیمتی مناسب خریداری کرد.

بهترین دوچرخه ثابت در بازار ایران

5- دوچرخه ثابت خانگی پروتئوس Proteus Nuvola R3 series W

یکی از مدل‌های استاندارد بازار، دوچرخه ثابت نشسته پروتئوس Nuvola R3 است که با تحمل وزن تا 120 کیلوگرم و هشت سطح تنظیم مقاومت به دست کاربران می‌رسد. این محصول که می‌توان آن را بهترین دوچرخه ثابت با قیمتی کمتر از 8 میلیون تومان معرفی کرد، به نمایشگری از نوع LCD مجهز شده که قادر است اطلاعات کاملی مانند ضربان قلب، میزان کالری سوزانده‌شده، مسافت طی‌شده، زمان و سرعت شما را به صورت دقیق نشان دهد. این دوچرخه همچنین یک پشتی طبی دارد تا افرادی که از درد کمر یا زانو رنج می‌برند و هم‌چنان می‌خواهند در خانه ورزش کنند، به راحتی قادر به استفاده از این دوچرخه باشند. رقابتی بودن قیمت دوچرخه ثابت پروتئوس هم مزیت دیگری است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

خرید بهترین میز کامپیوتر ؛ از مدرن و دیواری تا گیمینگ

[button color=”primary” size=”big” link=”https://ck.chavosh.org/click/de0e72b8-e472-4d6b-a5cf-30d7481347a6″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده دوچرخه پروتئوس Proteus Nuvola R3 series W در پیلتن شاپ[/button]

4- دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ-B240

دوچرخه ایستاده آذیموس با بهره‌گیری از مکانیزم مگنتی 8 حالته و همچنین پایه‌ای مخصوص برای تنظیم ارتفاع به دست کاربران می‌رسد تا هر کسی با وزن حداکثر 120 کیلوگرم بتواند ورزش حرفه‌ای را در خانه تجربه کند. این دوچرخه ورزشی نیز نمایشگری کوچک دارد که در آن می‌توان اطلاعات کاملی در مورد سرعت، مسافتی که با رکاب زدن طی کرده‌اید، میزان کالری سوازنده‌شده و موارد دیگر را با تمام جزئیات مشاهده کرد.

دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ-B240

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/7daefac0-451d-4892-8a3f-44f5397ea7b3″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده دوچرخه آذیموس مدل AZ-B240 در دیجی کالا[/button]

3- دوچرخه ثابت اسپینینگ باشگاهی تورال اسپرت Toral Sport Cycle TS2

برای افرادی که به دنبال محصولی حرفه‌ای‌تر هستند، دوچرخه اسپینینگ تورال اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. بر خلاف محصولات ارزان‌تر، دوچرخه ورزشی تورال اسپرت TS2 بدون محدودیت وزنی عرضه می‌شود و همین موضوع آن را به بهترین دوچرخه ثابت برای باشگاه‌های ورزشی تبدیل می‌کند. با خرید این دوچرخه ایستاده با قطعات آلومینیومی تولید شده و با دو دیسک با وزن‌های 30 و 17 کیلوگرم ارائه می‌شود تا بهتر بتوان وزن دستگاه را کنترل کرد.

دوچرخه ثابت اسپینینگ باشگاهی تورال اسپرت Toral Sport Cycle TS2

[button color=”primary” size=”big” link=”https://ck.chavosh.org/click/b7fb9f2b-8e9c-4996-8e66-48c7755df069″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده دوچرخه تورال اسپرت Toral Sport Cycle TS2 در پیلتن شاپ[/button]

2- دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6001B

محصول بعدی در راهنمای خرید بهترین دوچرخه ثابت محصولی از برند EMH FITNESS است که تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل می‌کند و مناسب تمرینات هوازی برای افراد سنگین‌وزن در خانه یا باشگاه است. این دستگاه نمایشگری کوچک دارد که تمام اطلاعات مربوط به نوع و شیوه فعالیت شما را نمایش می‌دهد. خریداران برای استفاده بهینه‌تر از این دوچرخه ورزشی می‌توانند درجه سختی رکاب زدن را روی 8 حالت مختلف تنظیم کنند. به علاوه، زین این دوچرخه به صورت دوحالته تولید شده تا تنظیم و استفاده از آن ساده‌تر شود.

بهترین دستگاه فشار خون چه ویژگی‌هایی دارد؟ + معرفی 5 مدل برتر

دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6001B

[button color=”primary” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/0ba92cc9-dfda-479e-bc8c-3baba15dd0c8″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده دوچرخه EMH FITNESS مدل 6001B در دیجی کالا[/button]

1- دوچرخه ثابت اسپینینگ NIUWEITE 800

اگر قصد خرید بهترین دوچرخه ثابت برای خانه یا باشگاه‌های ورزشی را دارید، دوچرخه ورزشی Niuweite بهترین انتخاب خواهد بود. این دوچرخه اسپینینگ که تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می‌کند، بهترین انتخاب برای تمرینات هوازی و عضله‌سازی بوده و تجربه‌ای بسیار نزدیک به دوچرخه‌های واقعی را برای شما رقم خواهد زد. کاربران می‌توانند اطلاعات کامل فعالیت‌های خود را در نمایشگر کوچکی که در بخش جلویی تعبیه شده، مشاهده کنند. استفاده از چرخ برای جابجایی راحت‌تر و امکان تنظیم مقاومت به صورت دستی هم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول هستند. قیمت دوچرخه ثابت Nueweite 800 در مقایسه با محصولات مشابه شاید کمی بالا باشد، اما قطعا کیفیت ساخت و امکانات زیاد این محصول ارزش پرداخت چنین پولی را خواهد داشت.

دوچرخه ثابت اسپینینگ NIUWEITE 800

[button color=”primary” size=”big” link=”https://ck.chavosh.org/click/73f9cf0a-31e5-4bf2-9dfd-06c2d5541c11″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده دوچرخه اسپینینگ NIUWEITE 800 در پیلتن شاپ[/button]

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا