محصولات برتر

معرفی 5 مورد از بهترین ساعت های هوشمند

این روزها محبوبیت ساعت ها و مچ بندهای هوشمند بیشتر از هر زمان دیگری است. به همین بهانه، در ادامه به معرفی 5 مورد از بهترین ساعت های هوشمند در بازار ایران خواهیم پرداخت.

با پیشرفت تکنولوژی، حالا گجت های پوشیدنی، به خصوص ساعت های هوشمند، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند و عرضه محصولاتی با ظاهر بسیار زیبا و در عین حال بسیار مقرون‌به‌صرفه با قابلیت‌های فنی و ورزشی جذاب باعث شده تا همه به فکر خرید ساعت هوشمند باشند. از آنجایی که وجود مدل‌های بسیار متنوع سبب سردرگمی کاربران می‌شود، قطعا لیستی که ما از پرفروش‌ترین ساعت های هوشمند بازار تهیه کرده‌ایم، حسابی می‌تواند به شما کمک کند.

بهترین ساعت های هوشمند که همین حالا می‌توانید بخرید

ساعت هوشمند مدل +W26

5- ساعت هوشمند مدل +W26

بی‌شک بهترین ساعت هوشمند مشابه اپل واچ که با قیمتی بسیار خوب به فروش می‌رسد، ساعت هوشمند مدل +W26 است. این محصول خوش‌ساخت به نمایشگری 1.75 اینچی از نوع OLED مجهز شده و با امکاناتی مانند پشتیبانی از 13 حالت ورزشی، سنجش فشار خون و وضعیت خواب، شمارش ضربان قلب، امکان مکالمه، تغییر واچ فیس و سازگاری با سیستم عامل های اندروید و آی او اس به فروش می‌رسد تا کاربران با محصولی تمام‌عیار روبه‌رو باشند. وجود باتری قدرتمند 220 میلی‌آمپری با شارژدهی بسیار بالا و مقاومت در برابر آب و گردوغبار به واسطه استاندارد IP68 از برجسته‌ترین موارد در مشخصات ساعت هوشمند مدل W26 Plus محسوب می‌شوند. سازندگان، این محصول را در رنگ‌های متنوع عرضه کرده‌اند تا هرکسی با هر سلیقه‌ای از خرید آن لذت ببرد.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

4- ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

هایلو به عنوان زیرمجموعه شرکت شیائومی، یک محصول ویژه برای علاقه‌مندان به اسمارت واچ ها دارد: ساعت هوشمند هایلو مدل Solar با نمایشگری گرد و بندی سیلیکونی که در عین داشتن قابلیت‌های ورزشی فراوان، برای محیط‌های رسمی نیز کاملا مناسب است. مناسب بودن قیمت ساعت هوشمند هایلو سولار یکی از ویژگی‌های برجسته آن است و همین موضوع باعث شده تا در ازای پول پرداختی، امکانات بسیاری مانند شمارش گام‌ها، سنجش ضربان قلب، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی بالا، در اختیار خریداران قرار گیرد. افزون بر این، با خرید ساعت هوشمند هایلو سولار می‌توان از 12 حالت ورزشی بسیار خوب بهره‌مند شد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

3- ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite

اگر به دنبال یکی از بهترین ساعت های هوشمند با ظاهری لاکچری و امکانات فنی عالی هستید، ما ساعت شیائومی مدل Mi Watch Lite را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول نیز ظاهری مشابه ساعت های هوشمند اپل داشته و علی‌رغم قیمت پایین‌تر، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد که می‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند. مهندسان این کمپانی چینی از نمایشگری 1.4 اینچی و رنگی با پشتیبانی از 120 واچ فیس مختلف در این ساعت بهره برده‌اند که نیروی مورد نیاز آن توسط یک باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و با یک بار شارژ می‌تواند تا 9 روز در خدمت کاربران باشد؛ این در حالی‌ست که مدت زمان مورد نیاز برای شارژ آن، تنها 2 ساعت اعلام شده که عالی است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite همچنین به سنسورهای شتاب‌سنج، فشارسنج، گام‌شمار، شمارش ضربان قلب و GPS مجهز شده و با حالت‌های ورزشی متنوع به فروش می‌رسد تا ورزشکاران هم بتوانند نهایت استفاده از آن را داشته باشند.

ساعت هوشمند مدل HW16

2-ساعت هوشمند مدل HW16

ساعت هوشمند HW16 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند مشابه اپل واچ سری 6 با قیمت پایین و به‌صرفه است که ‌بی‌شک ظاهر جذاب آن به واسطه نمایشگر 1.72 اینچی رتینا و بند سیلیکونی با 5 رنگ زیبا، در همان لحظه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. همانند دیگر مدل‌های این لیست، دستگاه پیش رو با 13 حالت ورزشی مختلف، باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی 3 تا 7 روزه (بسته به میزان استفاده)، مقاومت در برابر آب و حسگرهای مختلفی مانند شتاب‌سنج، شمارش ضربان قلب، ارتفاع‌سنج، حجم‌سنج نوری و نوار قلب به دست مشتریان می‌رسد. قیمت ساعت هوشمند مدل HW16 در مقایسه با محصولات هم‌سطح خود، بسیار مناسب بوده و وجود قابلیت های دیگری مانند پشتیبانی از زبان فارسی و روشن شدن صفحه با چرخش مچ دست، آن را به انتخابی ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌کند.

ساعت هوشمند مدل T55

1-ساعت هوشمند مدل T55، از بهترین ساعت های هوشمند

معرفی بهترین ساعت های هوشمند در بازار ایران بدون اشاره به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها یعنی T55 هیچ لطفی ندارد؛ یک ساعت هوشمند ارزان مشابه اپل واچ که با قابلیت‌های جذاب خود، هر کسی را برای خرید وسوسه می‌کند. نمایشگر لمسی اولد با امکان نمایش اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و پیامک‌ها، نمایش وضعیت آب‌وهوا، بهره‌گیری از GPS و انواع حسگرهای حرکتی و سلامتی، مقاومت در برابر آب و همچنین ضبط و برقراری تماس‌های تلفنی از برجسته‌ترین مشخصات ساعت هوشمند T55 هستند. از امکانات فنی عالی این محصول که بگذریم به مهم‌ترین ویژگی آن یعنی قیمت ساعت هوشمند T55 می‌رسیم؛ فاکتور بسیار مهمی که سبب شده این روزها بسیاری از علاقه‌مندان به اسمارت واچ ها بتوانند با پرداخت هزینه‌ای اندک، یکی از این گجت های پوشیدنی دوست‌داشتنی را داشته باشند.

پنج ماشین حساب برتر بازار در سال 1400
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا