محصولات برتر

معرفی 5 مورد از بهترین یو پی اس ها

امروزه یو پی اس ها به یکی از وسایل بسیار ضروری در خانه‌ها و محیط‌های کاری تبدیل شده‌اند. اگر شما هم قصد خرید یک UPS را دارید، همراه ما باشید تا شما را با 5 مورد از بهترین یو پی اس ها آشنا کنیم.

یو پی اس (UPS) مخفف Uninterruptible Power Supply به معنی «منبع تغذیه بدون وقفه» یا همان برق اضطراری، دستگاهی با قابلیت‌های پیشرفته است که با اتصال آن به وسایل حساس می‌توان از آسیب دیدن آنها در صورت قطعی یا نوسان برق جلوگیری کرد. از این دستگاه همچنین می‌توان برای تثبیت برق و در شرایطی استفاده کرد که می‌خواهیم حتی با قطع شدن برق، همچنان دستگاه مورد نظر ما برق داشته باشد!

اینکه یو پی اس ها چه انواعی دارند و چه امکاناتی را ارائه می‌کنند، محل بحث ما نیست؛ اما در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین یو پی اس ها در بازار که هرکدام برای مصارف خاصی مفید هستند را معرفی کنیم.

با بهترین یو پی اس ها در بازار ایران آشنا شوید

یو پی اس bms 30a7.2
مشاهده یو پی اس بی ام اس مدل 30A7.2 در دیجی کالا

5- یو پی اس بی ام اس مدل 30A7.2 با ظرفیت 360 ولت آمپر به همراه باتری داخلی

لیست بهترین یو پی اس ها در بازار ایران را با معرفی محصولی از شرکت BMS آغاز می‌کنیم؛ یک دستگاه پیشرفته و مقاوم با بدنه‌ای فلزی که در صورت قطعی برق، 1 تا 2 ساعت می‌تواند نیروی مورد نیاز شما را تامین کند. این UPS از یک باتری داخلی خشک 7.2 آمپری بهره می‌برد و فاقد باتری خارجی است، اما امکان اضافه کردن به آن وجود دارد. ولتاژ خروجی این دستگاه 12 ولت است و صرفا وسایلی را می‌توان به آن وصل کرد که مصرف برق پایین‌تری دارند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وجود 5 خروجی، فن خنک‌کننده داخلی، مدار هوشمند کنترل دشارژ باتری و تحمل اضافه‌بار تا جریان حداکثر 30 آمپر اشاره کرد.

5 بهترین دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون + راهنمای خرید
یو پی اس مدل TEB-cctv240
مشاهده یو پی اس مدل TEB-cctv240 در دیجی کالا

4- یو پی اس مدل TEB-cctv240 با ظرفیت 240 ولت آمپر

یو پی اس TEB-cctv240 یکی دیگر از محصولات خوش‌قیمت و باکیفیت در بازار است که با محدوده ولتاژ ورودی 11 تا 13.5 و محدوده جریان ورودی 0 تا 20 آمپر، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای افرادی باشد که از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند. این دستگاه از نوع تک‌فاز بوده و همراه با یک باتری 240 ولت‌آمپری از نوع سیلد اسید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طول عمر بسیار بالا، دفترچه راهنمای فارسی، سیستم‌های حفاظتی افزایش بار و نوسان ولتاژ و همچنین تحمل اضافه بار 25 آمپری از دیگر موارد قابل توجه در مورد این محصول هستند.

یو پی اس فاران مدل Blazer Plus
مشاهده یو پی اس فاران مدل Blazer Plus در دیجی کالا

3- یو پی اس فاران مدل Blazer Plus با ظرفیت 800 ولت آمپر به همراه باطری داخلی

یکی از بهترین یو پی اس ها در بازار ایران که با امکاناتی جذاب به فروش می‌رسد، محصول شرکت فاران یعنی Blazer Plus است. دستگاه پیش رو به انواع سیستم‌های حفاظتی داخلی مجهز شده و ضمن تامین برق مورد نیاز در صورت قطعی، پایداری شبکه و عدم آسیب به آنها را تضمین می‌کند. یو پی اس Blazer Plus به یک باتری داخلی 9 آمپر ساعتی داخل مجهز شده و با توان 1500 ولت‌آمپر، انتخابی بسیار خوب برای خانه‌ها و شرکت‌های کوچک است. موضوع مهم دیگر، وجود نمایشگری LCD با آلارم صوتی است که اطلاعات جامعی از دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده و در صورت بروز مشکل، خطاها را نمایش می‌دهد. به موارد بالا، ویژگی‌هایی مانند مدار پایدارساز در برابر نوسانات AVR، استفاده اتوماتیک از باتری هنگام قطع برق شهر، پورت USB به منظور مانیتورینگ پارامترهای دستگاه، سوکت مخصوص تلفن و فکس، روشن شدن خودکار دستگاه هنگام وصل شدن برق و زمان شارژ مجدد 8 ساعت را اضافه کنید تا در خرید آن شک نداشته باشید!

یو پی اس کارتخوان پروتکشن مدل DC1180
مشاهده یو پی اس کارتخوان پروتکشن مدل DC1180 در دیجی کالا

2- یو پی اس کارتخوان پروتکشن مدل DC1180

برای آن دسته از افرادی که مغازه‌دار هستند، هیچ‌چیز نمی‌تواند به اندازه خاموش شدن کارت‌خوان آزاردهنده باشد چرا که قطع شدن دستگاه پوز یعنی از دست دادن مشتری! اگر شما هم مغازه‌دارید و نمی‌خواهید در چنین شرایطی قرار بگیرید، یو پی اس کارتخوان پروتکشن مدل DC1180 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دستگاه کوچک با بهره‌گیری از یک باتری لیتیوم یونی داخلی، میان خروجی آداپتور و خود کارت‌خوان قرار می‌گیرد تا در صورت قطع شدن برق، کارت‌‌خوان همچنان به کار خود ادامه دهد. گفتنی‌ست زمان مورد نیاز برای شارژ باتری، 3 ساعت بوده و وجود مدار کنترل عمق دشارژ در حالت پشتیبان مانع از خرابی باتری و تخلیه بیش از حد آن می‌شود.

با بهترین مدل های دانگل وای فای در بازار ایران آشنا شوید
یو پی اس مدل A2-AUX
مشاهده یو پی اس مدل A2-AUX در دیجی کالا

1-یو پی اس مدل A2-AUX با ظرفیت 180 ولت آمپر

مورد آخر در لیست بهترین یو پی اس ها دستگاهی به نام A2-AUX با ظرفیت 180 ولت‌آمپر است که می‌تواند باتری‌های خشک (سیلد اسید) را شارژ کند؛ این یعنی کاربران به کمک این UPS و یک منبع تغذیه (حداقل 5 آمپری) و باتری 12 ولتی می‌توانند یک دستگاه برق اضطراری بسیار کاربردی برای خود بسازند. خروجی دستگاه، دو حالت ثابت و متغیر دارد و عملکرد عالی و ایمنی بسیار بالای آن، به شما تضمین می‌دهد که در صورت قطعی، برق بدون کمترین تاخیری به دستگاه مورد نظر شما متصل شود. از این وسیله بیشتر می‌توان برای تامین برق مورد نیاز دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های DVR، کارت‌خوان، مودم‌‌های ADSL و دستگاه‌های مشابه استفاده کرد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا