محصولات برتر

پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی 2022 | راهنمای خرید پیراهن فوتبالی 2021-2022

کیت‌های لباس باشگاه‌های مختلف در طی چند دهه‌ی اخیر همواره از پرفروش‌ترین محصولات در کل جهان بوده‌اند. هواداران آتشین فوتبال ترجیح می‌دهند به‌جای پوشیدنِ لباس‌های معمولی، لباس‌‌های اول تا سوم باشگاه موردعلاقه‌شان را به تن کنند. برخی دیگر هم تمایل دارند که کیت‌های اول تا سوم باشگاه‌شان را خریداری کنند و به دیوار بزنند یا در کمدشان قرار دهند. اگر شما هم تمایل به خرید کیت لباس فوتبالی 2022 دارید، با این نوشتار از مجله‌ی تاپ‌فایو‌بست همراه باشید. در ادامه بهترین نمونه‌های پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی 2021 و 2022 از باشگاه‌های مختلف را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

راهنمای خرید کیت لباس فوتبالی

قبل از آن‌که به سروقت معرفی کیت‌های لباس برویم، بد نیست مروری کوتاه بر چند نکته برای خرید کیت لباس فوتبالی داشته باشیم:

  • اگر قصد دارید کیت لباس را به تن کنید، قطعاً باید به‌هنگام خرید به سایز لباس دقت کنید. همچنین برخی فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را برای مشتری فراهم کرده‌اند که قد و وزن را وارد کند تا خود آن‌ها بهترین سایز را با توجه به قد و وزن برای او ارسال کنند.
  • جنس لباس اهمیت بالایی دارد. برخی فروشگاه‌ها لباس‌هایی با الیاف پلاستیکی را با قیمت‌هایی گزاف عرضه کرده‌اند. بهتر است هنگام خرید به تناسب قیمت و البته جنس لباس دقت کنید.
  • بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که نه‌تنها کیت اول بلکه کیت‌های دوم و سوم را هم عرضه کرده‌اند. به این ترتیب می‌توانید با یک بار خرید، هم کیت اول و هم کیت‌های دوم و سوم را خریداری کنید.
  • بعضی از فروشگاه‌ها این آپشن را برای خریدار تدارک دیده‌اند که نام و شماره‌ی بازیکن خاصی را روی لباس حک کنند. به‌عنوان مثال، می‌توان هنگام خرید کیت لباس رئال مادرید، نام و شماره‌ی تونی کروس را روی لباس حک کرد. البته حکِ نام و شماره هم باید کاملاً حرفه‌ای انجام شود که در کوتاه‌مدت پاک نشود.
  • اما نکته‌ی مهم دیگر برای خرید کیت لباس فوتبالی توجه به پلیری یا هواداری‌بودن لباس است. لباس‌های پلیری تکنولوژی‌هایی در آن‌ها به کار رفته که باعث تعریق کمتر می‌شوند. در واقع این لباس‌ها برای کسانی اند که می‌خواهند با آن‌ها ورزش کنند. لباس‌های پلیری معمولاً نسبت به لباس‌های هواداری جذب‌تر و تنگ‌تر اند، همچنین لوگوی باشگاه روی آن‌ها به‌صورت برچسب چسبیده شده‌است، این در حالی است که لوگوی باشگاه روی لباس‌های هواداری دوخته شده‌است. در واقع لباس‌های هواداری گشادتر و آزادتر و راحت‌تر از لباس‌های پلیری هستند. بنابراین اگر هیکل ورزشکاری ندارید و می‌خواهید کیت لباس را به‌عنوان لباسی معمولی استفاده کنید، بهتر است کیت‌های لباس هواداری را انتخاب کنید، چراکه حتی قیمت کمتری نسبت به لباس‌های پلیری دارند.
بهترین چرخ خیاطی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ + معرفی 5 مدل برتر

پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی 2022

5- کیت لباس بارسلونا  2022-2021

کیت لباس بارسلونا 2022

فصل 2021-2022 برای هواداران بارسلونا فصل جذابی نبوده و بارسلونا در این فصل اوضاع خوبی را پشت‌سر نگذاشته‌است. ترک باشگاه توسط مسی، عملکرد ضعیف رونالد کومان، بازیِ بازیکنان معمولی، حذف از لیگ‌قهرمانان در دور گروهی و بدهی‌های زیاد، مواردی هستند که تا سال‌ها در یاد هواداران بارسلونا می‌مانند. همه‌ی این موارد منفی در همین فصل 20221-2022 رخ دادند، با این حال لباس بارسلونا 2022 جذاب و زیبا است و بنابراین اگر هوادار بارسلونا هستید، بد نیست کیت این فصل بارسلونا را تهیه کنید. روی لینک زیر کلیک کنید تا به لباس‌های اول، دوم و سوم بارسلونا دسترسی پیدا کنید. همچنین اگر قصد خرید لباس بچگانه‌ی بارسلونا را دارید، در همین لینک زیر می‌توانید آن را خریداری کنید. فروشگاه اسپرتتو همچنین امکان حک‌کردن نام و شماره‌ی بازیکن را به خریدار می‌دهد:

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ck.chavosh.org/click/129eadbd-870c-4e88-ab88-71153589de91″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید کیت لباس بارسلونا 2022[/button]

4- کیت لباس لیورپول 2022-2021

کیت لباس لیورپول 2022-2021

برخلاف بارسلونا که در این فصل اوضاع روبه‌راهی نداشته، لیورپول با یورگن کلوپ فوتبالی عالی و جذاب به نمایش گذاشته‌است. صلاحِ فوق‌آماده، اوریگیِ فرصت‌طلب، آرنولدِ سرحال و فندایکی که از مصدومیت بازگشته‌است، از شاخص‌ترین بازیکنان لیورپول در این فصل بوده‌اند و کاری کرده‌اند که لیورپول از مدعیان اصلی کسب قهرمانی پریمیر لیگ و البته چمپیونزلیگ باشد.

کیت لباس لیورپول 2022 – چه کیت اول، چه کیت دوم و چه کیت سوم – در حالت‌های پلیری و هواداری را می‌توانید از فروشگاه اسپرتتو سفارش دهید. در حین سفارش، می‌توانید انتخاب کنید که نام و شماره‌ی کدام بازیکن پشت پیراهن لیورپول حک شود.

5 نمونه‌ی بهترین کیبورد مکانیکی + راهنمای خرید

[button color=”red” size=”small” link=”https://ck.chavosh.org/click/93e1d4c7-77b1-47c7-ac3e-5d656e7f1c79″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید کیت لباس لیورپول 2021-2022[/button]

3- کیت لباس رئال مادرید 2022-2021

پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی

رئال مادرید هم باوجودی‌که بازیکنان ضعیف‌تری نسبت به فصول پیشین در اختیار دارد، امسال با آنچلوتی روزهای خوبی را پشت‌سرگذاشته و مدعی اصلی قهرمانی در لالیگای این فصل است. پیراهن رئال مادرید در فصل 2021-2022 هم در فروشگاه اسپرتتو عرضه شده‌است. می‌توانید پیراهن‌های اول، دوم، سوم، تمرینی و حتی گرم‌کن‌شلوار رئال مادرید را از فروشگاه آنلاین اسپرتتو سفارش دهید. همچنین امکان حک نام و شماره‌ی بهترین بازیکنان رئال – از جمله بنزما و مودریچ و کروس – برای شما فراهم است. افزون بر این، لباس دروازه بان رئال مادرید هم قاب‎ل سفارش است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ck.chavosh.org/click/1e760005-f63c-4e63-94ac-da1ab14940ab” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید کیت لباس رئال مادرید 2021-2022[/button]

2- کیت لباس پاریسن ژرمن 2022-2021

پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی

جنجالی‌ترین انتقال این فصل را شاید بتوان انتقال مسی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن دانست. همین موضوع باعث شد که کیت لباس پاری‌سن‌ژرمن 2022 در چند ماه اخیر به یکی از چند نمونه‌ی پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی در جهان تبدیل شود.

لباس‌های اول، دوم و سوم PSG و البته لباس‌های تمرینی این باشگاه را در لینک زیر می‌توانید سفارش دهید. همچنین امکان حک نام و شماره‌ی مسی، نیمار، دی‌ماریا و دوناروما روی پیراهن وجود دارد. لباس آستین بلند پاری سن ژرمن هم قابل‌سفارش است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ck.chavosh.org/click/9aae326d-02b5-4cc4-a3f1-342934ab0c8b” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید کیت لباس پاری سن ژرمن 2022[/button]

1- کیت لباس منچستر یونایتد 2022-2021

پرفروش‌ترین کیت لباس فوتبالی

منچستریونایتد هم امسال فصلی جذاب را پشت‌سر نگذاشته، اما با آمدن رانگنیک جرقه‌های امیدی برای هواداران شیاطین سرخ زده شده‌اند. انتقال رونالدو از یوونتوس به منچستر یونایتد و بازگشت‌اش پس از 12 سال، شاخص‌ترین نکته پیرامون یونایتد در فصل 2021-2022 بوده‌است.

5 نمونه‌ی بهترین کیسه خواب + راهنمای خرید

کیت لباس منچستریونایتد هم در فروشگاه اسپرتتو عرضه شده‌است. کیت‌های اول، دوم، سوم، کیت دروازه‌بان، کیت‌های پلیری، لباس‌های کلاسیک منچستر در دهه‌های قبل، هودی و گرم‌کن و شلوار منچستریونایتد در فروشگاه اسپرتتو قابل‌سفارش هستند. برای این منظور از لینک زیر استفاده کنید:

[button color=”red” size=”medium” link=”https://ck.chavosh.org/click/d64fac31-ed76-46a6-b803-47ae1b2b108c” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید کیت لباس منچستریونایتد 2022[/button]

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا