محصولات برتر

معرفی 5 مورد از بهترین فلاسک های کوهنوردی، فلاسک چای و ماگ فلاسکی

اگر قصد خرید فلاسک چای یا ماگ فلاسکی را دارید، با ما همراه شوید تا 5 مورد از بهترین فلاسک های چای موجود در بازار در سال 1400 را معرفی کنیم.

برای بسیاری از افراد، گردش یا تفریح بدون نوشیدن چای معنایی ندارد! اگر اهل گشت‌وگذار و البته چای باشید، حتما می‌دانید که انواع مختلفی از فلاسک چای در بازار وجود دارد که هرکدام از آنها می‌توانند در شرایطی خاص مورد استفاده قرار گیرند؛ مثل فلاسک کوهنوردی، فلاسک کتابی و ماگ فلاسکی.

اما بهترین فلاسک موجود در بازار کدام مدل است؟

فلاسک یا فلاکس؟

پیش از معرفی بهترین فلاسک بازار، بهتر است بدانید که هرکدام از دو کلمه فلاکس یا فلاسک معنای خاص خود را دارند. فلاکس یا Flux در واقع نوعی روغن لحیم‌کاری است که هنگام کار با هویه مورد استفاده قرار گرفته و با خاصیت پاک‌کنندگی، راحتی و کیفیت اتصال را افزایش خواهد داد. در آن سو، در زبان انگلیسی، به ظرفی که دمای مایع درون خود را ثابت نگه می‌دارد، Flask گفته می‌‌شود و تلفظ «فلاسک» درست است. هرچند، در طول زمان و به دلیل آسان‌تر شدن ادای این کلمه، بسیاری از افراد از کلمه «فلاکس» استفاده می‌کنند که کاملا اشتباه است.

با بهترین فلاسک ها بازار آشنا شوید

 

5- فلاسک کوهنوردی پریموس مدل Vacuum Bottle ظرفیت 0.5 لیتر

فلاسک کوهنوردی Primus یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که توسط برندی بااصالت تولید شده و کیفیت ساخت بالای آن، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که حین سفر، گردش یا تفریح، نوشیدنی آنها همواره گرم می‌ماند. فلاسک نیم لیتری پریموس با بدنه‌ای ضد زنگ و بدون نشتی ساخته شده و در بخش بالایی آن، دکمه‌ای کوچک قرار گرفته که با نگه داشتن آن می‌تواند از مایع درون فلاسک استفاده کرد؛ در نتیجه، هرمرتبه نیازی به باز کردن درب فلاسک نخواهد بود. البته، در صورت نیاز امکان استفاده از درب به عنوان یک لیوان کوچک وجود دارد. ظرفیت فلاسک پریموس، 0.5 لیتر است و طراحی منحصربه‌فرد آن، حفظ سرما یا گرمای آب تا 24 ساعت را امکان‌پذیر خواهد کرد.

بهترین چرخ خیاطی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ + معرفی 5 مدل برتر

فلاسک کوهنوردی پریموس مدل Vacuum Bottle ظرفیت 0.5 لیتر

[button color=”primary” size=”big” link=”https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/7jw6A” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده فلاسک کوهنوردی پریموس Vacuum Bottle در دیجی کالا[/button]

4- فلاسک یونیک مدل 1998 گنجایش 1 لیتر

برای افرادی که می‌خواهند بهترین فلاسک موجود در بازار با قیمتی در حدود 350 هزار تومان را خریداری کنند، «یونیک» محصولی ویژه برای آنها دارد: فلاسک مدل 1998 با بدنه استیل ضد زنگ و ظرفیت 1.2 لیتر که قطعا ظاهر زیبا و عملکرد بسیار خوب آن، شما را از خرید پشیمان نخواهد کرد. دهانه این فلاسک از نوع پیچی است و برای حفظ گرما در آن از نوعی عایق گازی استفاده شده که می‌تواند گرمای آب را تا 8 ساعت نگه دارد. به علاوه، وزن خالص فلاسک چای یونیک نیز در حدود 680 گرم است.

فلاسک یونیک مدل Deeper گنجایش 1.2 لیتر

[button color=”primary” size=”big” link=”https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/jnPBS” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده و خرید فلاسک یونیک در دیجی کالا[/button]

3- فلاسک استنلی مدل MASTER UNBREAKABLE THERMAL کد F2021 گنجایش 1.3 لیتر

فلاسک چای استنلی که در واقع یک بطری دوجداره بزرگ محسوب می‌شود، یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار است که با کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی منحصربه‌فرد خود می‌تواند بهترین همراه برای شما در سفر باشد. وزن این فلاسک به حدود 2.9 کیلوگرم می‌رسد و سازندگان از استیل ضد زنگ و ضد خش 18/8 در تولید آن استفاده کرده‌اند تا در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز این وسیله، دوام و کیفیت خود را حفظ کند. دیواره فلاسک مسافرتی استنلی به صورت دوجداره با عایقی از خلأ و با فناوری QUADVAC ساخته شده و قادر است گرمای مایعات را تا 40 ساعت و سرمای آنها را نیز تا 35 ساعت حفظ کند که فوق‌العاده است. در صورتی که تکه‌های یخ را داخل این فلاسک بریزید نیز تا 6 روز و نیم آب نخواهند شد! از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد فلاسک استنلی می‌توان به استفاده از مواد سازگاری با محیط زیست در ساخت آن، امکان شستشو در ماشین ظرفشویی و امکان استفاده از درب آن به جای ماگ اشاره کرد.

راهنمای خرید بهترین لوستر اتاق خواب و چراغ آویز + معرفی 5 مدل پرفروش

فلاسک استنلی مدل MASTER UNBREAKABLE THERMAL کد F2021 گنجایش 1.3 لیتر

[button color=”primary” size=”big” link=”https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/TmlQD” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده و خرید فلاسک استلی در دیجی کالا[/button]

2- فلاسک سیگ کد 321 گنجایش 1 لیتر

برای افرادی که کیفیت را در کنار ظاهر زیبا ترجیح می‌دهند، فلاسک چای سیگ با دریافت جایزه RDA برای برترین طراحی می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. بدنه این فلاسک از جنس فولاد ضد زنگ است و برای عایق بیشتر و بهتر، سازندگان از ترکیب زیرکونیوم و مس هم استفاده کرده‌اند تا محصول گران‌قیمت شرکت Sigg بتواند دمای آب گرم را تا 30 ساعت و دمای آب سرد را تا 24 ساعت حفظ کند. دهانه این فلاسک از نوع پیچی است و وزن آن نیز در حدود 730 گرم است.

فلاسک سیگ کد 321 گنجایش 1 لیتر

[button color=”primary” size=”big” link=”https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/KHLhf” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده و خرید فلاسک سیگ در دیجی کالا[/button]

1- فلاسک مدل CP-130 فندکی گنجایش 1.2 لیتر

بد نیست در لیست بهترین فلاسک های بازار، محصولی متفاوت را نیز معرفی کنیم: فلاسک فندکی CP-130 که با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و کاربران با اتصال شارژر فندکی آن به خودرو می‌توانند در هر زمان از نوشیدنی داغ خود لذت ببرند. وزن این فلاسک 0.5 کیلو و ظرفیت آن نیز 1.2 لیتر است و به واسطه عایق استیل خود می‌تواند دمای آب را ساعت‌ها حفظ کند. دهانه فلاسک چای فندکی CP130 از نوع پیچی و نوع خروجی مایع آن نیز فشاری است؛ به این صورت که با یک بار فشار دادن مرکز درب فلاسک، آب شروع به ریختن می‌کند و برای توقف آن نیز کافی‌ست یک بار دیگر آن را فشار دهید.

فلاسک مدل CP-130 فندکی گنجایش 1.2 لیتر

[button color=”primary” size=”big” link=”https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/EStGW” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده و خرید فلاسک فندکی از دیجی کالا[/button]

معرفی 5 بهترین کاغذ دیواری | برای پذیرایی، اتاق، پشت تلویزیون و ...
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا