محصولات برتر

معرفی 5 نمونه‌ی بهترین سرم صورت

سرم صورت از پرکاربردترین و مفیدترین محصولات مراقبت از پوست است که استفاده‌ی روزمره و منظم از آن تأثیر بسیاری بر حفظ سلامت، شادابی و زیبایی پوست دارد. سرم‌های پوستی انواع مختلفی دارند و هر فرد بسته به شرایط پوست خود باید سرم پوست مناسب را انتخاب کند، اما آن‌چه  که مهم است این است که تقریباً تمامی بزرگ‌سالان با هر شرایطی می‌توانند حداقل یک سرم پوست را که سلامت و زیبایی پوست‌شان را به‌میزان چشم‌گیری بهبود ببخشد پیدا کنند. نوع پوست، مشکلات پوستی مثل آکنه، سوختگی یا لک، سن و شرایط محیط زندگی از جمله عواملی هستند که در انتخاب سرم پوست مؤثر هستند. در ادامه به معرفی 5 نمونه‌ی بهترین سرم صورت برای افراد مختلف می‌پردازیم، اما قبل از آن به‌اختصار به نکاتی به‌عنوان راهنمای خرید سرم صورت اشاره می‌کنیم.

سرم صورت چیست؟ | راهنمای خرید بهترین سرم صورت

توجه به نکات زیر قبل از انتخاب و خرید سرم صورت می‌تواند در داشتن انتخابی مناسب‌تر کمک‌کننده باشد:

1- اگرچه سرم‌ها اغلب آبرسان هستند و می‌توانند پوست را به‌‎صورتی عمیق آبرسانی کنند، نباید جایگزین کرم‌های مرطوب‌کننده یا آبرسان شوند و بهتر است به‌ویژه درمورد پوست‌های خشک از هر دو محصول همراه با هم استفاده کنید. برای اثربخشی بهتر پیشنهاد می‌شود ابتدا از سرم صورت و بعد از آن از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

2- استفاده از بعضی از سرم‌های پوستی، به‌ویژه سرم‌های مخصوص رفع چین‌وچروک پوست که حاوی رتینول هستند، در طول روز توصیه نمی‌شود.

3- معمولاً تأثیر سرم‌های صورت نسبت به سایر محصولات مراقبت از پوست در زمان کوتاه‌تری به‌چشم می‌آید، بااین‌حال چند هفته زمان نیاز است تا تأثیر قطعی سرم را روی پوست‌تان ببینید.

4- سرم صورت ویتامین سی از بهترین سرم‌های صورت برای محافظت هرچه‌بیشتر از پوست دربرابر اشعه‌های مضر خورشید است و بهتر است از آن قبل از کرم ضد‌آفتاب استفاده کنید.

5 نمونه بهترین سرم صورت

5- سرم پوست صورت لایکو مدل Vitamin C حجم 30 میلی لیتر

بهترین سرم صورت

سرم پوست حاوی ویتامین C و E لایکو یکی از بهترین سرم‌های پوستی برای جلوگیری و درمان چین‌وچروک و کک‌ومک است. استفاده‌ی منظم روزانه از این سرم تأثیر قابل‌توجهی در جوان‌سازی پوست دارد و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن می‌توانند اثر عوامل مخرب محیطی بر پوست را خنثی کنند.

5 نمونه‌ی بهترین باربیکیو + نکاتی برای انتخاب بهترین کباب‌پز

نکته‌ی مهم درباره‌ی این سرم این است که در کوتاه‌مدت و در همان چند نوبت اول استفاده از آن می‌توانید تأثیر سرم را بر شادابی و شفافیت پوست صورت‌تان ببینید. استفاده از عصاره‌ی پرتقال در این محصول باعث ایجاد رایحه‌ای مطبوع شده و احساس خوشایندی را به شما منتقل خواهد کرد. این سرم قابل استفاده برای انواع پوست است در محفظه‌ی شیشه‌ای 30 میلی‌لیتری عرضه شده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/75500d59-f9ea-48dd-bb51-57ae1f9d3086″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سرم پوست صورت لایکو Vitamin C در دیجی‌کالا[/button]

4- سرم صورت ویتالیر مدل intensive حجم 30 میلی لیتر

بهترین سرم صورت

سرم صورت ویتالیر مدل intensive نمونه‌ای از بهترین سرم صورت برای کاهش چین‌وچروک است، چرا که به تولید کلاژن و الاستین پوست کمک می‌کند. این محصول حاوی روغن‌های بسیار مفید برای پوست مثل روغن آرگان، شی‌ باتر، گلیسیرین و آووکادو است و علاوه بر کاهش چین‌وچروک و جلوگیری از پیری پوست، تأثیر قابل‌توجهی بر درمان مشکلاتی همچون جوش و کک‌ومک دارد.

همان‌طور که گفتیم، C درصورت استفاده‌ی سرم صورت ویتامین زیر کرم ضدآفتاب اثربخشی آن در مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید را بیشتر می‌کند و این کرم از این نظر بسیار مفید خواهد بود. دقت داشته باشید که بهتر است حتماً این سرم را همراه با کرم یا سرم مخصوص آبرسانی استفاده کنید.

این کرم در بسته‌بندی تیوپی با حجم 30 میلی‌لیتر عرضه و استفاده از آن از سوی تولیدکننده 2 بار در روز و به‌صورت منظم توصیه شده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/1bd95e82-1ec7-42ba-b79a-dfca60b2283e” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سرم صورت ویتالیر intensive در دیجی‌کالا[/button]

3- سرم روشن کننده پوست آردن اکسپرت ایج مدل Depigmenting 

بهترین سرم صورت

سرم روشن‌کننده‌ی آردن مدل اکسپرت ایج نمونه‌ی بهترین سرم صورت برای رفع نقاط قهوه‌ای روی پوست و لک است. این سرم محصولی ایده‌آل برای جلوگیری از ایجاد لک‌های ناشی از افزایش سن و درمان این لک‌هاست و علاوه بر این نوع لک‌ها می‌تواند عدم تعادل در رنگدانه‌های پوست ناشی از عوامل دیگر مثل زخم، بارداری، جای جوش و لیزر را هم اصلاح کند. استفاده از ترکیب فعال بوتیل رزورسینول در سرم باعث رفع لکه‌های پوستی روی صورت و سایر قسمت‌های بدن می‌شود.

معرفی 5 مورد از بهترین فلاسک های کوهنوردی، فلاسک چای و ماگ فلاسکی

یکی از مزیت‌های این سرم به‌کارگیری تکنولوژی سلول‌های بنیادی برای جلوگیری از پیری، چروک و افتادگی پوست و درمان این مشکلات است و حسن قابل‌توجه آن این است که همه‌ی افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. از دیگر مزیت‌های این سرم، امکان استفاده از آن در تمامی ساعات شبانه‌روز و همراه با سایر محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی است. این محصول در محفظه‌ی پلاستیکی و به‌صورت پمپی با حجم 30 میلی‌لیتر عرضه شده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/c60383cc-d8d2-4515-be37-604e08d5ab2f” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سرم آردن اکسپرت ایج در دیجی‌کالا[/button]

2- سرم روشن کننده پریم مدل C_Prime حجم ۳۰ میلی لیتر

بهترین سرم صورت

اثرگذاری سرم پریم مدل C_Prime به‌شکلی‌ست که بسیاری از خریداران این محصول بعد از استفاده از آن، این سرم را به‌عنوان بهترین سرم صورت که تاکنون داشته‌اند معرفی کرده‌اند. استفاده‌ی منظم و پیوسته از این سرم می‌تواند کلاژن‌سازی پوست را افزایش دهد و این یعنی جلوگیری از پیری پوست و درمان چین‌وچروک‌های پوستی ناشی از افزایش سن. یکی دیگر از ویژگی‌های این سرم کمک به سفت‌شدن پوست و جلوگیری از افتادن پوست در سنین بالاست.

ویتامین C و E در این سرم باعث روشن‌شدن و جوان‌شدن پوست می‌شود و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن اثرات عوامل مخرب محیطی و استرس را بر پوست جبران می‌کنند. حسن دیگر این سرم استفاده از عصاره‌های گیاهان مختلفی مثل چای سبز، رز وحشی، پرتقال، گریپ‌فروت، گل عینک و روغن آرگان است که هر یک نقش پررنگی در درمان مشکلات پوستی و درخشان، مرطوب و زیباترکردن پوست دارد. این محصول در بسته‌بندی شیشه‌ای و در حجم 30 میلی‌لیتر عرضه شده است.

لذت دوچندان کوهپیمایی با عصای کوهنوردی | با 5 مدل برتر بازار آشنا شوید

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/f87c41b2-5c83-433c-af5b-1fdb7b7842c3″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سرم روشن کننده پریم C_Prime در دیجی‌کالا[/button]

1- سرم روشن کننده صورت آز نچرال مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

سرم روشن کننده صورت آز نچرال مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

سرم صورت آز نچرال (OZ Naturals) محصول برند آمریکایی با همین نام نمونه‌ای از بهترین سرم صورت و از کامل‌ترین و اثربخش‌ترین محصولات مراقبت پوستی است. داشتن ویتامین‌های C و E، اسید هیالورونیک، آستاکیانتین، عصاره‌ی چای سبز و میوه‌ی گل رز و فرمول منحصربه‌فرد این محصول می‌توانند بعد از مدتی استفاده‌ی منظم، پوست تیره، چروک و خشک را به پوستی شفاف، درخشان، صاف و مرطوب تبدیل کنند.

جلوگیری از چین‌وچروک و درمان این مشکل، جلوگیری از شل‌شدن پوست، تأمین رطوبت پوست، کم‌رنگ‌کردن انواع تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد جوش در پوست‌های چرب از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرم صورت هستند.

تمامی افراد با پوست‌های مختلف می‌توانند از این سرم استفاده کنند و مزیت مهم آن این است که بیشتر تأثیرهایی که از سرم‌های پوست مختلف انتظار می‌رود را به‌صورت یک‌جا روی پوست می‌گذارد. این محصول در تیوپ شیشه‌ای با حجم 30 میلی‌لیتر عرضه شده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/bedf590a-8b65-4f22-847d-9e8d21432145″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سرم روشن کننده صورت آز نچرال در دیجی‌کالا[/button]

 

3.5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا