محصولات برتر

بررسی 5 نمونه‌ی بهترین سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی نه فقط برای راحتیِ شستن ظرف، بلکه برای زیبایی آشپزخانه مهم است و از این رو باید هنگام خرید سینک ظرفشویی دقت و توجه زیادی به خرج دهید. خوشبختانه امروز سینک‌های ظرفشویی متعددی در بازار عرضه شده‌اند. برخی از آن‌ها سینک گرانیتی هستند و برخی دیگر همچنان سینک استیل اند. هر یک از انواع سینک ظرفشویی طرفداران خاص خود را دارند، اما مهم این است که اولاً سینک ظرفشویی اندازه‌ای مناسب داشته باشد، ثانیاً لگن‌های عمق راضی‌کننده‌ای داشته باشند، ثالثاً دوام بالایی داشته باشد و رابعاً با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی داشته باشد. در ادامه 5 نمونه‌ی بهترین سینک ظرفشویی را معرفی خواهیم کرد، اما قبل از آن نگاهی خواهیم داشت به چند نکته‌ی مختصر که باید پیش از خرید سینک ظرفشویی مورد توجه باشند.

چند نکته برای انتخاب بهترین سینک ظرفشویی

  • بی‌شک مهم‌ترین چیزی که قبل از انتخاب سینک باید به آن دقت کنید اندازه است. باید محلی که قرار است سینک را در آن نصب کنید اندازه بگیرید و هنگام انتخاب مواظب باشید که سینکی کاملاً هم‌اندازه‌ی محل نصب انتخاب کنید. فراموش نکنید که همه‌ی سینک‌ها هم‌اندازه نیستند.
  • امروز سینک‌ها به دو دسته‌ی اصلی روکار و توکار تقسیم می‌شوند. رایج‌ترین سینک‌ها که از دیرباز در ایران استفاده شده‌اند روکار هستند، اما چند سالی است که از سینک‌های توکار که کاملاً درون کابینت قرار می‌گیرند استفاده می‌شود. بی‌شک سینک‌های توکار مدرن‌تر و زیباتر از سینک‌های روکار هستند اما سینک‌های روکار کمتر به کابینت آسیب وارد می‌کنند.
  • نکته‌ی دیگر این‌که درحال‌حاضر افزون بر سینک‌های استیل که سینک‌های سنتی هستند، سینک‌های گرانیتی هم استفاده می‌شوند. از مزایا و معایب سینک‌های استیل می‌توان به مقاومت انواع رده‌بالای آن‌ها در برابر خط و خش و البته ضربه اشاره کرد. در آن سو، از مزایا و معایب سینک‌های گرانیتی می‌توان به زیبایی بسیار چشم‌گیر و البته همزمان آسیب‌پذیری بیشترشان نسبت به سینک‌های استیل اشاره کرد.
  • در ضمن سینک‌ها به سه دسته‌ی یک‌لگنه، دو لگنه و سه‌لگنه تقسیم می‌شوند. سینک‌های دولگنه یا دو قلو دو لگن دارند و از رایج‌ترین سینک‌ها هستند؛ اما هم سینک‌های تک‌لگنه و هم سینک‌های سه‌لگنه می‌توانند برای دکوراسیون‌های مختلف به کار گرفته شوند. بی‌شک سینک‌های سه‌لگنه فضای بیشتری برای نگهداری ظروف دارند. در میان سینک‌های دو و سه لگنه، برخی سینک‌ها دارای لگن‌های هم‌اندازه و برخی دیگر دارای لگن‌هایی هستند که یکی بزرگ‌تر و دیگر لگن‌ها کوچک‌تر اند.
  • بد نیست به عمق لگن‌ها هم دقت کنید. هر چه عمق کمتر باشد، ظروف کمتری می‌توانید در لگن‌ها قرار دهید.
معرفی 5 بهترین کاغذ دیواری | برای پذیرایی، اتاق، پشت تلویزیون و ...

5 نمونه‌ی بهترین سینک ظرفشویی

اکنون که مروری کوتاه بر برخی از نکات مهم برای انتخاب بهترین سینک ظرفشویی داشتیم، وقت آن رسیده که نگاهی به 5 تا از بهترین سینک‌های ظرفشویی در مدل‌های مختلف داشته باشیم:

5- سینک ظرفشویی ایلیا استیل مدل 233 روکار

بهترین سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی ایلیا استیل 233 سینکی استیل و روکار است. این سینک ظرفشویی دو لگنه است و از  استاندارد اتحادیه اروپا CE برخوردار است. عمق هر لگن آن هم 15 سانتی‌متر است. دارا بودن نوار آب بندی (pu)، ضخامت مناسب، ضدضربه‌بودن و وجود سینی از ویژگی‌های شاخص این سینک ظرفشویی هستند.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/5ae18da2-112d-4f2a-8f1c-045f730c75d4″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سینک ظرفشویی ایلیا استیل در دیجی‌کالا [/button]

4- سینک ظرفشویی هوم ال هاوس مدل OT3632 توکار

بهترین سینک ظرفشویی

اما پیشنهاد دیگر ما سینک ظرفشویی هوم ال هاوس است. این سینک گرانیتی است و باب‌میل کسانی است که به زیبایی آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهند. دو لگنه است و البته باید به‌صورت توکار استفاده شود.

این سینک در برابر گرما بسیار مقاوم است و برخلاف ظاهرش مقاومت بالایی هم در برابر ضربه دارد. مزیت ویژه‌ی دیگر این سینک مقاومت بالای آن در برابر خط و خوش است و همچنین می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که برخلاف سینک‌های استیل، لکه‌ی آب روی این سینک گرانیتی جا نمی‌ماند. در مجموع سینک مقاوم و زیبایی برای استفاده‌ی توکار در آشپزخانه است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/8bae9c24-b29d-41e0-aa15-c9fd183927f4″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سینک ظرفشویی هوم ال هاوس در دیجی‌کالا[/button]

3- سینک ظرفشویی گرانیتی مدل Limak توکار

بهترین سینک ظرفشویی

این سینک هم گرانیتی است و البته رنگی تیره دارد و با محیط و دکوراسیون آشپزخانه‌های تیره به‌خوبی سازگار است. دو لگن دارد و هر لگن آن از عمق مناسبِ 18 سانتی‌متری برخوردار است.

5 بهترین دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون + راهنمای خرید

هنگام خرید می‌توانید انتخاب کنید که دو لگن در سمت راست سینک قرار داشته باشند یا در سمت چپ. این سینک ظرفشویی از  ترکیب پودر سنگ گرانیت و رزین اکرلیک ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. در مجموع سینکی زیبا و مقاوم است و قابلیت جلب رضایت‌تان را داراست.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/50707b79-bae6-47be-9c25-03b84022965f” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سینک ظرفشویی گرانیتی Limak در دیجی‌کالا[/button]

2- سینک ظرفشویی استیل البرز مدل CRYSTAL-W توکار

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل CRYSTAL-W توکار

استیل البرز از مشهورترین برندهای تولیدکننده‌ی سینک در ایران است و غیرطبیعی نیست اگر نام یکی از محصولات این برند را در فهرست‌مان پیرامون بهترین سینک ظرفشویی ببینیم. این سینک ظرفشویی جذاب، دو لگنه است و برخلاف 3 مورد قبلی دارای دو لگن غیرهمسان است، یعنی یکی از لگن‌ها بزرگ‌تر از لگن دیگر است. عمق هر لگن 18 سانتی‌متر و ابعاد سینک به‌طور دقیق 123×53 سانتی‌متر است.

در ضمن، فقط جنس لگن‌ها استیل است و جنس خود سینک از شیشه‌ی سکوریت مقاوم است. این سینک همچنین دارای تخته برش، سبد میوه، سینی و جای مایع ظرف‌شویی است. در کل روی این سینک هم می‌توانید به‌عنوان یکی از بهترین سینک‌های ظرفشویی حساب کنید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/f736ec0a-12db-4d5b-b3ba-5bad3ae39141″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سینک ظرفشویی استیل البرز CRYSTAL-W در دیجی‌کالا[/button]

1- سینک ظرفشویی اخوان مدل 600 توکار

سینک ظرفشویی اخوان مدل 600 توکار

اما رتبه‌ی نخست فهرست‌مان در مورد بهترین سینک ظرفشویی محصولی از برند مشهور اخوان است. این سینک دو لگنه است، اما یکی از لگن‌های آن بزرگ‌تر از لگن دیگر است. جنس سینک از استیل است و خوشبختانه لگن‌ها عمقی 20 سانتی‌متری دارند که رقم بسیار مناسبی است.

راهنمای خرید بهترین کمپرسور بادی در سال 1400 + معرفی 5 مدل برتر

این سینک ظرفشویی همچنین بسیار زیباست و چیزی کم از سینک‌های گرانیتی ندارد. ضدخش‌بودن، مقاومت بالا در برابر ضربه و البته ضخامت بالا از دیگر ویژگی‌های شاخص این سینک ظرفشویی هستند. ناگفته نماند که این سینک ظرفشویی از تخته برش، سبد میوه، سینی و جای مایع ظرف‌شویی هم برخوردار است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://affstat.adro.co/click/9afc3504-39c3-4b50-8b94-086b05f2d990″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]مشاهده‌ی سینک ظرفشویی اخوان مدل 600 در دیجی‌کالا[/button]

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا